Enlige, hvordan klare i den=?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Hej singlepiger (eller jer der har været det)

Det er nu en mdr. siden mig og min eks gik fra hinanden og ét bestemt behov begynder og melde sig! - Sexlivet!

Nøjh hvor jeg savner sex.. - Jeg har ikke nogen "bolleven" der lige kan komme, idet jeg ikke før har haft brug for det

Det begynder og blive synd for fyrene på uddannelsen, for tror sgu snart de kan læse mine tanker..

Men hvordan klare i den del? Finder i bare en i byen eller er det ikke noget problem for jer at undvære?!

Finder jeg ikke en jeg kan nedlægge meget snart, er jeg ikke klar over om jeg overlever

Jeg siger dig, havde jeg været single, så havde jeg opsøgt et knalde-bekendtskab, dét havde jeg! ;D haha. 

Og så må man heller ikke undervurdere værdien af self-pleasure

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Da jeg var single i 4 år havde jeg en loverboy  Det var en jeg kendte i forvejen, men vi fungerede ikke som kærester - og hvem kan ikke bruge sex, når man er single 

Præcis, jeg mangler virkelig sex nu hvor jeg er single.. SÅ meget...

Jeg må overvinde min - personlige - skam over at skulle bruge datingprofil, hvis der ikke snart dukker noget op..

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Altså jeg har klaret det selv i (til maj) snart 3 år, da dem jeg normalt har kunnet hygge med ellers, har fået kærester på og lige pt har jeg ikke den store lyst til at gå i krig med en helt ny, da det jo ikke bare er sexen jeg har lyst til men også at kunne snakke lidt før og efter og ærligt så er det ikke hvem som helst jeg vil lukke ind og da slet ikke en jeg ikke kender bare lidt, da det jo også ville være det første sex efter jeg har født og ikke aner hvordan underlivet vil te sig.... men jo jeg savner da helt VILDT en ordentligt omgang sex.

3 år??? Jeg ville ikke være i live efter 3 år hvis jeg ikke havde fået sex haha...

Men som du selv er lidt inde på, er jeg heller ikke en der vil gøre det med hvem som helst.. Jeg har kun haft sex med en - mit barns far, som jeg var sammen med i 8 år. Så jeg er faktisk helt ny på det her område, og på en måde kommer det også helt bag på mig, at jeg så hurtigt føler en sådan trang til at skulle have sex..

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg siger dig, havde jeg været single, så havde jeg opsøgt et knalde-bekendtskab, dét havde jeg! ;D haha. 

Og så må man heller ikke undervurdere værdien af self-pleasure

Jeg kan godt se på rådene, at der ikke er andet for, end at åbne op for mig selv og finde en bolleven.. Hehe..

Men min krop sitre også for sex.. Tænker sgu ikke på andet.. Jeg er jo satme som en mand der ikke har fået noget en uge haha..

Igår måtte jeg selv tage toppen af trykket, men bagefter fik jeg så nederen på over, at jeg SELV skulle gøre det.. Føler mig på en måde lidt klam!

Anmeld

8. februar 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg kan godt se på rådene, at der ikke er andet for, end at åbne op for mig selv og finde en bolleven.. Hehe..

Men min krop sitre også for sex.. Tænker sgu ikke på andet.. Jeg er jo satme som en mand der ikke har fået noget en uge haha..

Igår måtte jeg selv tage toppen af trykket, men bagefter fik jeg så nederen på over, at jeg SELV skulle gøre det.. Føler mig på en måde lidt klam!

Jeg gætetr på du ikke gør det så ofte selv, siden du får det sådan bagefter (jeg gør det ikke selv ofte, så kender det) .. det kan måles med en 13-årig dreng der er begyndt at mastuberer, og så får han vildt dårlig samvittighed bagefter - det gør næsten alle. Men den følelse forsvinder

Ja, du må ud og finde dig en ;D det tror jeg er rigtig fedt og bekræftende for en person  

Anmeld

8. februar 2012

Leneur

Anonym skriver:

3 år??? Jeg ville ikke være i live efter 3 år hvis jeg ikke havde fået sex haha...

Men som du selv er lidt inde på, er jeg heller ikke en der vil gøre det med hvem som helst.. Jeg har kun haft sex med en - mit barns far, som jeg var sammen med i 8 år. Så jeg er faktisk helt ny på det her område, og på en måde kommer det også helt bag på mig, at jeg så hurtigt føler en sådan trang til at skulle have sex..

Nej, føler mig sgu' også MEGET mærkelig og lidt freakshow agtig, for ville normalt selv gå en stor bue udenom mænderne hvis det havde været omvendt men altså mon ikke det så småt snart vender nu min datter på 2 1/2 år endelig er begyndt at sove igennem, så får mor her jo også lidt mere krudt..... Hvis altså jeg så selv kunne passe min seng.....

Anmeld

9. februar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Tro

God pointe, men vil ikke betale inde på de dting sider
Jeg forsøger virkelig i byen, men det er som om det ikke virker for mig, for jeg er i hvertfald ikke endt sammen med nogen..

Hvis du skriver hvad dit problem er, så kommer der nok en hel del at vælge i mellem, på meget kort tid, så er det nok en del billigere end at gå i byen. du kan jo slette fon profil, når du har løst dit problem hehe.

Anmeld

9. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

......legetøj har jeg faktisk overvejet (har ikke noget) men jeg bliver så nederen over det, for så tænker jeg "FUCK hvor er du nederen, at du ikke har noget at sexe med"

Men det er klart en mulighed jeg nok må erkende, at jeg bliver nødt til for bare at få den der trang stillet lidt...

altså legetøj er jo fantastisk...

har du ikke en gammel kammerat du har synes var lidt lækker eller noget... opsøg personen og se om denne er single

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Præcis, jeg mangler virkelig sex nu hvor jeg er single.. SÅ meget...

Jeg må overvinde min - personlige - skam over at skulle bruge datingprofil, hvis der ikke snart dukker noget op..

Har du ikke en veninde du kan tage med i byen og måske lære nogle at kende der?

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Har du ikke en veninde du kan tage med i byen og måske lære nogle at kende der?

Jo det har jeg heldigvis, men med en lille en herhjemme, skal det jo liiige passe med at nogen kan have hende Men jeg vil sige, at jeg virkelig forsøger og opsøge det lidt når jeg er i byen.. Sidst blev jeg desværre så fuld (plejer jeg ellers ALDRIG, men havde vidst brug for en ordentlig druktur!! ) men blev så fuld at jeg vidst nærmere skræmte dem væk.. haha Jeg gør et nyt forsøg d. 17. feb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.