Enlige, hvordan klare i den=?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså legetøj er jo fantastisk...

har du ikke en gammel kammerat du har synes var lidt lækker eller noget... opsøg personen og se om denne er single

Min eks tog desværre alle fyrerne med sig da vi gik fra hinanden.. Men måske man bare skal kigge sin facebookvenneliste lidt bedre igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg gætetr på du ikke gør det så ofte selv, siden du får det sådan bagefter (jeg gør det ikke selv ofte, så kender det) .. det kan måles med en 13-årig dreng der er begyndt at mastuberer, og så får han vildt dårlig samvittighed bagefter - det gør næsten alle. Men den følelse forsvinder

Ja, du må ud og finde dig en ;D det tror jeg er rigtig fedt og bekræftende for en person  

Du beskriver det præcis som jeg føler det, bagefter

Anmeld

9. februar 2012

MyLittleBaby

Da min kæreste og jeg holdte en pause, hvor vi boede hver for sig, var jeg nede i en skøøøn butik vi har i Kolding, der hedder Hotgirl  Og da jeg kom hjem havde jeg min nye "ven" med 

Men jeg savnede da en ordentlig god omgang sex 

Anmeld

9. februar 2012

Mille83

Jeg kan anbefale min X - skriv et PB til mig så får i navnet så kan i se ham på facebook. 

Jeg har ikke haft sex siden juni, og vi er gået fra hinanden nu, og jeg under ham virkelig et knald fordi jeg har sultet ham i et halvt år. 

Og nej jeg tager ikke pis på jer..........Og han ved godt jeg har skrevet herinde. 

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jo det har jeg heldigvis, men med en lille en herhjemme, skal det jo liiige passe med at nogen kan have hende Men jeg vil sige, at jeg virkelig forsøger og opsøge det lidt når jeg er i byen.. Sidst blev jeg desværre så fuld (plejer jeg ellers ALDRIG, men havde vidst brug for en ordentlig druktur!! ) men blev så fuld at jeg vidst nærmere skræmte dem væk.. haha Jeg gør et nyt forsøg d. 17. feb.

Ja, det hele skal jo lige gå op 

Hehe så har du haft brug for det - og det er okay! 

Anmeld

9. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har i perioder lidt forskellige.
Men jeg savner ikke sex som sådan. Jeg savner det at have en anden voksen. At det så altid ender i sex, jaa..

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg kan anbefale min X - skriv et PB til mig så får i navnet så kan i se ham på facebook. 

Jeg har ikke haft sex siden juni, og vi er gået fra hinanden nu, og jeg under ham virkelig et knald fordi jeg har sultet ham i et halvt år. 

Og nej jeg tager ikke pis på jer..........Og han ved godt jeg har skrevet herinde. 

Det er sgu lige før jeg føler mig fristet når du nu selv lægger op til at afprøve det :p haha

Anmeld

9. februar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Det er sgu lige før jeg føler mig fristet når du nu selv lægger op til at afprøve det :p haha

Hvor kommer du fra??

Det kunne jo være at man kendte en eller 2 i nærheden af dig

Anmeld

10. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

Min eks tog desværre alle fyrerne med sig da vi gik fra hinanden.. Men måske man bare skal kigge sin facebookvenneliste lidt bedre igennem

ja lige præcis eller du må efter de gamle kammerater

Anmeld

10. februar 2012

Maja88

prøv at  se siden sinful.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.