MissTas skriver:
tak for de krydsede fingre.. bare hun dog ville komme i løbet af ugen.. ville godtnok være rart..
skal nok komme med en update torsdag når jeg har været til yderligere undersøgelser på FG og igen mandag når jeg har snakket med min egen jordemoder 
meeen tvivler på en igangsættelse.. det er de jo meget imod nu om dage og afhænger nok også af hvordan mine tal ligger .. om de falder eller stiger..
Det er også bedst hvis det går igang af sig selv, men hvis du er ved at køre helt ned pga alt det, der er galt, så ville jeg mene en igangsættelse var bedre end en depression. Men altså, det er jo at veje det - hvis du selv kunne bestemme, vil du så gå indtil fødslen går igang af sig selv, eller er det så slemt, du ønsker at få sat den igang ?
Tænk over det, og tal med din jordemoder om det mandag. Både hvis du beslutter dig for det ene eller det andet. Det kan være godt at få vendt fordele og ulemper med én der har en masse information og erfaring..
Kan du ikke få en creme at smøre med eller lignende ?
Sender en masse vestøv til dig, hun skulle jo gerne være klar til at komme ud nu, og samtidig vil jeg helst, at fødslen først går igang efter den 14. hvor min mor kommer herover
Og tak, jeg glæder mig til opdateringen

Anmeld