kender i det ?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

L&V

MissTas skriver:

puha, du har godtnok også været meget igennem gennem din graviditet.. så er mit jo ingenting i forhold til :O men ja, det er sq ikke nemt.. man føler sig sq lidt magtesløs nogle gange når generne bare vælter ned over en fra en side af.. men som du siger.. det er da helt klart det hele værd og kan slet ikke vente til at få hende ud i mine arme.. er sikker på det hele næsten er glemt når man sidder der med hende

Om det er meget eller lidt man døjer med er ligemeget for det er da bare så hårdt alligevel. Regner med at danse gennem den næste graviditet

Nej de sidste 14 dage er bare sååå lange, håber det sker snart God fødsel til digGlæder mig til at læse at det er sket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

MissTas

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Ej... mest triste historie idag....

Faa hende UUUUUD!!!!

*kaster ve-stov efter dig*

ja, det er sq ikke nogen særlig opmuntrende tråd, desværre.. kan også mærke at jeg er en smule påvirket psykisk af hele situationen.. synes ikke det sjovt mere ..

takker for ve-støvet.. får brug for det

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

Månsson skriver:

Om det er meget eller lidt man døjer med er ligemeget for det er da bare så hårdt alligevel. Regner med at danse gennem den næste graviditet

Nej de sidste 14 dage er bare sååå lange, håber det sker snart God fødsel til digGlæder mig til at læse at det er sket

tusiind tak.. håber også at min næste graviditet bliver bare en smule nemmere end denne..

der kommer helt sikkert en update herind når hun har fundet sin vej til verden

Anmeld

7. februar 2012

L&V

MissTas skriver:

tusiind tak.. håber også at min næste graviditet bliver bare en smule nemmere end denne..

der kommer helt sikkert en update herind når hun har fundet sin vej til verden

lad os  for det.. Super.. veestøv her fra

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

Månsson skriver:

lad os  for det.. Super.. veestøv her fra

tusind tak for det

Anmeld

7. februar 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

kan jeg nu godt forstå.. vil jeg også helst undgå..

ja lige præcis

Anmeld

7. februar 2012

Drømme

MissTas skriver:

tak for de krydsede fingre.. bare hun dog ville komme i løbet af ugen.. ville godtnok være rart..

skal nok komme med en update torsdag når jeg har været til yderligere undersøgelser på FG og igen mandag når jeg har snakket med min egen jordemoder

meeen tvivler på en igangsættelse.. det er de jo meget imod nu om dage og afhænger nok også af hvordan mine tal ligger .. om de falder eller stiger..

Det er også bedst hvis det går igang af sig selv, men hvis du er ved at køre helt ned pga alt det, der er galt, så ville jeg mene en igangsættelse var bedre end en depression. Men altså, det er jo at veje det - hvis du selv kunne bestemme, vil du så gå indtil fødslen går igang af sig selv, eller er det så slemt, du ønsker at få sat den igang ?

Tænk over det, og tal med din jordemoder om det mandag. Både hvis du beslutter dig for det ene eller det andet. Det kan være godt at få vendt fordele og ulemper med én der har en masse information og erfaring..

Kan du ikke få en creme at smøre med eller lignende ?

Sender en masse vestøv til dig, hun skulle jo gerne være klar til at komme ud nu, og samtidig vil jeg helst, at fødslen først går igang efter den 14. hvor min mor kommer herover

Og tak, jeg glæder mig til opdateringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.