kender i det ?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

MissTas

HelenaJ skriver:

Det er godt at høre, synes jeg. Min pige ligger også helt fast - glæder mig også til hun kommer ud

ja, det er da hvert fald en start at hun gør det håber bare hun kommer indenfor en uges tid nu jeg er i uge 39..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

HelenaJ

MissTas skriver:

ja, det er da hvert fald en start at hun gør det håber bare hun kommer indenfor en uges tid nu jeg er i uge 39..

Det kunne være så skønt for jer. Er der nogle tegn til noget? Min slimprop gik den anden dag, tror jeg. Men altså, der kan jo gå lang tid endnu. Men måske sætter de det igang d. 21/2 hvis det fortsat er sådan her..

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

HelenaJ skriver:

Det kunne være så skønt for jer. Er der nogle tegn til noget? Min slimprop gik den anden dag, tror jeg. Men altså, der kan jo gå lang tid endnu. Men måske sætter de det igang d. 21/2 hvis det fortsat er sådan her..

havde en blødning forleden dag og ellers bare plukveer og smerter i lænd og underliv.. men det kan man jo også have i flere uger uden der sker noget. såå .. håber på en vandafgang, så man ikke er i tvivl..

Anmeld

7. februar 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

ja når man bare ikke føler at man kan mere.. ?

min graviditet har bestemt ikke været sjov..

startede med at blive sygemeldt i uge 18 pga. voldsom kvalme og opkast 5-6 gange daglig. Det fortsatte indtil omkring uge 28.

Herefter havde jeg lige et par gode uger, heldigvis

så fik jeg konstateret bækkenløsning og har nu døjet med det i flere uger

og i dag har jeg så fået konstateret leverbetinget graviditetskløe og blærebetændelse.. Orker bare ikke mere nu :/ synes ikke rigtig det er nogen oplevelse mere at være gravid.. kan hun da ikke bare komme ud ..

ja, det var lige lidt jammer fra mig, jeg lige havde brug for at komme ud med.. ventetiden  er ufattelig lang når der er så meget galt, heldigvis kun 14 dage til termin..

Tascha - 38+0

hehe kender det godt, min har så ikke været så besværet som din, men nu har jeg 2 dage til termin og orker bare ingenting mere, han er tung at bærew på, ondt i ryggen og lænd, nu må han godt tage og komme ud.

men tænker bare hvor længe går der?? der er ingen tegn på noget somhelst endnu

Anmeld

7. februar 2012

HelenaJ

MissTas skriver:

havde en blødning forleden dag og ellers bare plukveer og smerter i lænd og underliv.. men det kan man jo også have i flere uger uden der sker noget. såå .. håber på en vandafgang, så man ikke er i tvivl..

Ja kunne være rart med en sikker start :-) Så har man noget konkret at forholde sig til!

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

rogerrasch skriver:

hehe kender det godt, min har så ikke været så besværet som din, men nu har jeg 2 dage til termin og orker bare ingenting mere, han er tung at bærew på, ondt i ryggen og lænd, nu må han godt tage og komme ud.

men tænker bare hvor længe går der?? der er ingen tegn på noget somhelst endnu

ja, maven bliver tung at bære på her til sidst.. min ryg og lænd er også meget medtaget må man sige.. men man behøver heller ikke have tegn til noget.. lige pludselig så kan det ske.. så vi må bare

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

HelenaJ skriver:

Ja kunne være rart med en sikker start :-) Så har man noget konkret at forholde sig til!

ja, lige præcis .. ville ikke være dårligt.. :O

Anmeld

7. februar 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

ja, maven bliver tung at bære på her til sidst.. min ryg og lænd er også meget medtaget må man sige.. men man behøver heller ikke have tegn til noget.. lige pludselig så kan det ske.. så vi må bare

ja håber det snart sker, skal til jordmoder næste onsdag hvis jeg ikk har født inden, også er det igangsættelse, vil jeg helst gerne undgå

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

rogerrasch skriver:

ja håber det snart sker, skal til jordmoder næste onsdag hvis jeg ikk har født inden, også er det igangsættelse, vil jeg helst gerne undgå

kan jeg nu godt forstå.. vil jeg også helst undgå..

Anmeld

7. februar 2012

Mor til Majbørn

MissTas skriver:

ja når man bare ikke føler at man kan mere.. ?

min graviditet har bestemt ikke været sjov..

startede med at blive sygemeldt i uge 18 pga. voldsom kvalme og opkast 5-6 gange daglig. Det fortsatte indtil omkring uge 28.

Herefter havde jeg lige et par gode uger, heldigvis

så fik jeg konstateret bækkenløsning og har nu døjet med det i flere uger

og i dag har jeg så fået konstateret leverbetinget graviditetskløe og blærebetændelse.. Orker bare ikke mere nu :/ synes ikke rigtig det er nogen oplevelse mere at være gravid.. kan hun da ikke bare komme ud ..

ja, det var lige lidt jammer fra mig, jeg lige havde brug for at komme ud med.. ventetiden  er ufattelig lang når der er så meget galt, heldigvis kun 14 dage til termin..

Tascha - 38+0

Ej... mest triste historie idag....

Faa hende UUUUUD!!!!

*kaster ve-stov efter dig*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.