Drømme skriver:
Puuh hvor surt !
Læste lige din tråd om kløen her tidligere i dag, og hvor er det da bare surt, det er graviditetskløe.. Sikke en omgang du har været igennem..
I det mindste vil kløen gå over efter fødslen - som jeg har forstået det - og bækkenløsning skulle også gerne gå nogenlunde i sig selv igen når den lille kommer til verden..
Og ja, 14 dage virker som lang tid, især når man ved, der er en sandsynlighed for man går over tid. Har selv 20 dage til termin.
Men prøv at holde fast i terminen, og går du over, så hold fast i hvornår du må blive igangsat. Hav nogle foreløbige målpæle, det synes jeg i hvert fald gør ventetiden lettere.
Hvis det er kan du jo også prøve at snakke med din jordemoder om en mulighed for at få lov til at blive sat igang før tid.
Håber ikke der kommer flere gener..
Held og lykke med fødslen, og vestøv herfra.
Håber du snart har din datter i dine arme 
nej, det er nu ikke lige helt så sjovt.. men sådan er det jo desværre.. nogle ting som man ved kan forekomme i graviditeten.. at jeg så har haft/fået stort alle de gener man kan ha, det er jo bare uheldigt
..
skal til jordemoder på mandag og der vil jeg da helt sikkert nævne hele situationen for hende og hører hvad hun har at sige.. for ikke nok med at jeg synes det er hårdt for kroppen, så synes jeg nu mere at det påvirker en psykisk at der hele tiden skal være noget galt og man skal kontrolleres.. :/
Anmeld