MissTas skriver:
ja når man bare ikke føler at man kan mere.. ?
min graviditet har bestemt ikke været sjov..
startede med at blive sygemeldt i uge 18 pga. voldsom kvalme og opkast 5-6 gange daglig. Det fortsatte indtil omkring uge 28.
Herefter havde jeg lige et par gode uger, heldigvis 
så fik jeg konstateret bækkenløsning og har nu døjet med det i flere uger 
og i dag har jeg så fået konstateret leverbetinget graviditetskløe og blærebetændelse.. Orker bare ikke mere nu :/ synes ikke rigtig det er nogen oplevelse mere at være gravid.. kan hun da ikke bare komme ud ..
ja, det var lige lidt jammer fra mig, jeg lige havde brug for at komme ud med.. ventetiden er ufattelig lang når der er så meget galt, heldigvis kun 14 dage til termin..
Tascha - 38+0
Puuh hvor surt !
Læste lige din tråd om kløen her tidligere i dag, og hvor er det da bare surt, det er graviditetskløe.. Sikke en omgang du har været igennem..
I det mindste vil kløen gå over efter fødslen - som jeg har forstået det - og bækkenløsning skulle også gerne gå nogenlunde i sig selv igen når den lille kommer til verden..
Og ja, 14 dage virker som lang tid, især når man ved, der er en sandsynlighed for man går over tid. Har selv 20 dage til termin.
Men prøv at holde fast i terminen, og går du over, så hold fast i hvornår du må blive igangsat. Hav nogle foreløbige målpæle, det synes jeg i hvert fald gør ventetiden lettere.
Hvis det er kan du jo også prøve at snakke med din jordemoder om en mulighed for at få lov til at blive sat igang før tid.
Håber ikke der kommer flere gener..
Held og lykke med fødslen, og vestøv herfra.
Håber du snart har din datter i dine arme