Bonusbarn græder og vil hjem til mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.508 visninger
43 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvad skal jeg/vi stille op???

Mandens søn på 9 græder hver evig eneste aften fordi han savner sin Mor. Vi har ham 50/50 men allerede den første dag han kommer her tudbrøler han om aftenen og vil hjem til sin mor. Fandt ud af at han sover hos sin mor når han er dér. 

Manden har snakket med hende og sagt at hos os får han hvert fald ik loV at sove hos os men det sagde hun intet til. 

Vi mener at hun gør ham en bjørnetjeneste. Ka ik passe at han er så ked af det i den uge han er her. Vi kan intet gøre. Intet hjælper.

Hvad stiller vi op? Jeg er som bonusmor ved at blive skør i knolden af det. Har børn med manden og dem vækker bonussønnen hver aften fordi han tudbrøler så det ka høres langt væk.

Gode råd søges. 

Hilsen den fortvivlede bonusmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

MinNoah

Stakkels barn........ Lad ham sove på en madras inde ved jer, hvis det kan give ham tryghed. Ellers må i overveje at få lavet ordningen om så det bliver hveranden weekend hos jer.

Anmeld

6. februar 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Anonym skriver:

Mandens søn på 9 græder hver evig eneste aften fordi han savner sin Mor. Vi har ham 50/50 men allerede den første dag han kommer her tudbrøler han om aftenen og vil hjem til sin mor. Fandt ud af at han sover hos sin mor når han er dér. 

Manden har snakket med hende og sagt at hos os får han hvert fald ik loV at sove hos os men det sagde hun intet til. 

Vi mener at hun gør ham en bjørnetjeneste. Ka ik passe at han er så ked af det i den uge han er her. Vi kan intet gøre. Intet hjælper.

Hvad stiller vi op? Jeg er som bonusmor ved at blive skør i knolden af det. Har børn med manden og dem vækker bonussønnen hver aften fordi han tudbrøler så det ka høres langt væk.

Gode råd søges. 

Jeg ved, at det kan være svært for far at gøre, men helt ærligt ville jeg overveje om I skulle droppe den 50/50 ordning, om ikke andet så for en periode. Synes det er synd for ham, at han skal være så ked af det hver anden uge.

Og så efter en periode prøve at sætte det gradvist op igen. Måske er han bare et af de børn, der ikke trives i en 50/50...

Om han sover hos moren eller ej, kan jeg ikke rigtig se er jeres buisness, med mindre der ligger et muligt overgreb i det, men det lyder ikke sådan. Synes det er helt fair, at I sætter en anden grænse, det er jo den måde I vælger at køre det på. Personligt ville jeg nok synes at det er lige i overkanten med en 9-årig i sengen hver nat, men hvis mine unger skulle vågne med mareridt i den alder, ville de nu få lov at komme ind og putte.

Anmeld

6. februar 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Gode råd søges. 

here gud stakkels dreng

han er 9 år gammel og det er klart at han er bange/nervøs og ked af det og så især at han savner sin mor .

hans mor giver ham en trykhed han har behov for så derfor vil han helst være hos sin mor, og det er forståeligt . .

jeg giver ovenstående ret, lad ham sove på en madras hvis det kan give ro i sjælen og ro til jer , så i ikk bliver så frusteret på drengen .

og kan det ikk lade sig gøre, så ja, så må ordningen om til drengen selv er klar til de længere ordninger
så må han kare sig med en wekend hver 14 dag måske, og så sørg for at i skal noget sjovt/spændende eller noget hver gang han kommer, så han kan glæde sig og gerne vil hjem til jer
så bliver det hele også meget bedere . ,

Anmeld

6. februar 2012

KakaoDrik

Drengen er 9 år gammel,ikke 3 og selvfølgelig skal han sove ved sigselv. Skulle faderen opgive sit barn fra 50/50 til hver 2 weekend fordi moderen ligger og putter med sin søn om natten..Ej..  

Forældrene kan tydeligvis ikke samarbejde,så måske har de brug for en konfliktmæler via statsforvaltningen?

Anmeld

6. februar 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Gode råd søges. 

åh får helt ondt i hjertet  Lad ham dog sove hos jer , så han kan få bare en smule tryghed, ( den som han savner ved sin Mor) 

jeg har selv prøvet det, tro mig, det gør meget ondt i et barn som savner sin MOr.. 

Anmeld

6. februar 2012

skønneunger

Drengen er 9 år gammel,ikke 3 og selvfølgelig skal han sove ved sigselv. Skulle faderen opgive sit barn fra 50/50 til hver 2 weekend fordi moderen ligger og putter med sin søn om natten..Ej..  

Forældrene kan tydeligvis ikke samarbejde,så måske har de brug for en konfliktmæler via statsforvaltningen?

det er da ikke en konflikt at drengen sover hos mor hvis det er det han er tryg ved.....

Til Ts, syntes som nogle andre også foreslår at i skal give ham en madras på jeres værelse, ja han er 9 år men derfor kan han stadig godt have brug for den tryghed det giver at sove tæt på jer.

græder han sig så i søvn? er det kun når han skal sove han er ked af det?

Anmeld

6. februar 2012

babymus77

Jeg mener klart barnet godt kan adskille far og Mor, forskellige regler !! Mener også børn på 9 sover i egen seng.... Hvert vores valg!! Måske der skal laves om i ordningen.. Mange børn trives ikke i 50/50.... Og ellers mange gode snakke:-) held og lykke med det;-) kram bonus mor til to... Samt selv vokset op med bonus mor;-))

Anmeld

6. februar 2012

KakaoDrik

babymus77 skriver:

Jeg mener klart barnet godt kan adskille far og Mor, forskellige regler !! Mener også børn på 9 sover i egen seng.... Hvert vores valg!! Måske der skal laves om i ordningen.. Mange børn trives ikke i 50/50.... Og ellers mange gode snakke:-) held og lykke med det;-) kram bonus mor til to... Samt selv vokset op med bonus mor;-))

Anmeld

6. februar 2012

hautecouture

Jeg vil bare godt lige indskyde, at jeg havde en periode som 10-årig hvor jeg var rædselsslagen for at sove inde på mit eget værelse - jeg begyndte at blive bevidst om at verden ikke var så tryg som jeg ellers havde troet og jeg blev både ked af det og bange når jeg skulle sove. Jeg fik lov at sove på en madras inde hos mine forældre, efter lidt tid kunne jeg blive lagt i seng på mit værelse, men madrassen blev liggende inde hos mine forældre hvis jeg skulle vågne om natten og være bange og det gik jo over igen og jeg endte ugen på værelset efter et stykke tid. Er da godt nok glad for, at mine forældre handlede som de gjorde for jeg ville da have følt mig enormt svigtet hvis de bare havde negligeret min frygt og beordret mig til at blive på værelset trods det, at jeg var utryg.

Jeg er tilhænger af madras-ideen Et barn skal da ikke føle sig utryg? Om han så er 3 eller 9! Tålmodighed er en dyd, det går jo over igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.