Anonym skriver:
Hvad skal jeg/vi stille op???
Mandens søn på 9 græder hver evig eneste aften fordi han savner sin Mor. Vi har ham 50/50 men allerede den første dag han kommer her tudbrøler han om aftenen og vil hjem til sin mor. Fandt ud af at han sover hos sin mor når han er dér.
Manden har snakket med hende og sagt at hos os får han hvert fald ik loV at sove hos os men det sagde hun intet til.
Vi mener at hun gør ham en bjørnetjeneste. Ka ik passe at han er så ked af det i den uge han er her. Vi kan intet gøre. Intet hjælper.
Hvad stiller vi op? Jeg er som bonusmor ved at blive skør i knolden af det. Har børn med manden og dem vækker bonussønnen hver aften fordi han tudbrøler så det ka høres langt væk.
Gode råd søges.
Hilsen den fortvivlede bonusmor
here gud stakkels dreng
han er 9 år gammel og det er klart at han er bange/nervøs og ked af det og så især at han savner sin mor .
hans mor giver ham en trykhed han har behov for så derfor vil han helst være hos sin mor, og det er forståeligt . .
jeg giver ovenstående ret, lad ham sove på en madras hvis det kan give ro i sjælen og ro til jer , så i ikk bliver så frusteret på drengen .
og kan det ikk lade sig gøre, så ja, så må ordningen om til drengen selv er klar til de længere ordninger
så må han kare sig med en wekend hver 14 dag måske, og så sørg for at i skal noget sjovt/spændende eller noget hver gang han kommer, så han kan glæde sig og gerne vil hjem til jer
så bliver det hele også meget bedere . ,
Anmeld