Utroskab... nu vi er inde på det her emne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2009

Honningblomst

malou skriver:

Den lykkelige luder findes skam i bedste velgående!! men det er en anden historie.
Men hvorfor skal en mand der går til luder straffes?? En mand der har en elskerinde slipper jo bare for at betale!!! Samme service, alt er bare gratis... smart egentlig!!

knus malou

Det mener jeg netop fordi jeg ikke tror på den lykkelige luder...jo, på overfladen, men går du ind og ser på mennesket bag, hvad der har gjort at netop den kvinde vælger denne vej, så er der en grund. Altid..
jeg har flere veninder som har arbejdet som ludere og ingen af dem er stakler hvis du ser dem eller kender dem, men de har alle deres grunde og det er trist.
Så jeg ser en kæmpe forskel...smiler...en elskerinde er vild med manden og manden er vild med hende og så slipper elskerinden vel også for at betale i samme grad som manden...
Knus til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Muffinmus

Hmm.jeg tror at i starten,hvor jeg var væk fra ham i 9 mdr efter kun 4 mdrs forhold, ja, der kunne han måske have kysset en anden i fuldskabVar i udlandet og var ikke sikker på forholdet ville holde, men det gjorde det.
Nu hvor vi så har været sammen 9 år, er gift og har 2 unger, så nej.
Tror ikke han er utro og tror ikke han bliver det foreløbig, vi har det godt sammen
Han kigger meget på smukke kvinder og flirter lidt med dem, men ikke noget seriøst, han vil også bre gner bekræftes lidt af andre end sin ekone i ny og næ
Lige som vi kvinder også gerne vil det
Men nej generelt, tror ikke nogen af os vil få noget et andet sted

Anmeld

19. marts 2009

mette moren

Eva skriver:

Hej smukke...
Jeg tror på den evige kærlighed findes, i hvert fald for nogen...men samtidig er jeg helt overbevist om at den evige kærlighed og sex er to forskellige størrelser.
Sex er ikke kærlighed, men fysisk tiltrækning og jeg er sikker på at alle kan stå i en situation hvor de vil være utro....men hvad er så definitionen på uroskab...er det chat, er det frække sms og billeder, er det kys, samtale, sex...???
Derfor tror jeg på at alle kan være utro og at rigtig mange kommer til at være det...jeg er ikke mere naiv end jeg også kan forestille sig at min x har været mig utro, men så længe jeg ikke vidste det, så er det ikke noget jeg vil spekulere på.
Selv tvivler jeg på at jeg kan have et langt forhold uden at komme til at gøre noget der ligner utroskab...jeg er sgu nok for lyststyret på det punkt og derfor nyder jeg også at være single.
Jeg tror ikke på at mennesket er skabt til den eneste ene, i hvert fald ikke seksuelt...
Knus til dig..

pænt enig.. ikk fordi elsker min kæreste over alt på jorden!! men ville da være fyldt med løgn hvis jeg påstod at jeg ikk kigger på andre frække fyre og min kæreste kigger også på andre tøser og kunne nok også finde på at være mig utro.. men ved det er mig han elsker!

Anmeld

19. marts 2009

Pia

Kald mig bare naiv..
Men ja jeg er sikker på at min mand er mig 100%tro.
Men skulle det komme der til at han en dag fandt en anden, så ved jeg at han vil sige det med det samme.
Det er jeg slet ikke i tvivl om et sekund.
Men ved så også at han selv har den holdning at hvis jeg nogen sinde er ham utro, så vil jeg ryge ud hurtigere end jeg kan sige mit navn..og jeg har det selv på samme måde..

Anmeld

19. marts 2009

Rasmine

Hip hip hurra for ludere.
Hatten af for dem.
Uden dem ville verden være endnu mere præget af voldtægter, utroskab og skilsmisser!

Anmeld

19. marts 2009

Pia.

Mebach skriver:

Hip hip hurra for ludere.
Hatten af for dem.
Uden dem ville verden være endnu mere præget af voldtægter, utroskab og skilsmisser!

igen enig... arrr kan det blive ved det her... - jeg har en dejlig veninde som er (luder er sådan et grimt ord) prostitueret, hun lever af det og har ingen skrubler omkring det - hun er selvfølgelig ikke lykkelig konstant og hende historie er også anderledes end mange andre kvinders - måske derfor hendes valg...

Knus og dejlig dag til ALLE...

Anmeld

19. marts 2009

Sildensigne

Jeg tror min kæreste er mig tro. Hvis jeg bare havde den mindste anelse om at han kunne være mig utro, så kunne jeg ikke leve sammen med ham.

Et forhold bygger jo bla på tillid.

Anmeld

19. marts 2009

PrincessQ

Jeg tror ikke Kasper kunne finde på at være mig utro.
Vi opfører os stadig som nyforelskede selvom vi nu har været sammen i næsten 2 år. Det er fantastisk!

Anmeld

19. marts 2009

fam.4xc

Jeg er helt sikker på at Claes er mig 100 procent tro og at han ik ville være mig utro! Vi har en aftale om at hvis vi føler behov for andet så snakker vi sammen om det først - vi vil for altid sku samrabejde omkring vores piger hvis noget sker og der hjælper utroskab helt sikkert ik på samarbejdet.
Vi har også en aftale om at vi søger hjælp til at redde vores forhold hvis vi kommer derud hvor vi ik selv føler vi kan bunde længere - altså at vi ik bare må opgive hinanden uden alt andet er afprøvet først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.