Utroskab... nu vi er inde på det her emne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2009

JonTri

Ja det tror jeg godt han kunne være en dag... kan alle mænd ikke det?
Man kan vel ikke stole 100 pct på andre... håber bare han har nosser nok til at sige det. Tror der skal tre til utroskab og man skal huske at kige indad hvis det sker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Katjaro

Jeg ved godt at jeg aldrig kan være 100 % sikker på andre folks handlinger - så jeg ville mit tilfælde nok sige at jeg er 99,99% sikker på at min mand før han valgte utroskabsvejen ville sige til mig at der er noget galt i vores forhold.

Hilsen Katja

Anmeld

18. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
PiaR skriver:

Tror I helt ærligt at den kærlige ærlige mand I er gift eller kærste med er jer 100 % tro ???
Kunne han finde på at være sammen med en anden ?

Efter at den anonyme havde oprettet sit indlæg blev jeg nysgerrig efter at høre om I tror jeres egen mand kunne finde på det....

Knus Pia.

Vi har aftaler der gør, at vi ikke behøver at være utro Så ja, jeg er 100% sikker på at min mand siger til mig, hvis han har brug for andet kød end mig. Men som regel er det ikke noget problem, så længe vi er ærlige om det

Anmeld

19. marts 2009

Moderator

Nu lyder jeg sikkert hamrende naiv... Men NEJ - det ville min kæreste ALDRIG gøre!! Han er selv blevet grundigt røvrendt efter hhv. 9 og 7 års parforhold, så bare tanken giver ham kvalme...

Anmeld

19. marts 2009

Moderator

Zafir skriver:

Vi har aftaler der gør, at vi ikke behøver at være utro Så ja, jeg er 100% sikker på at min mand siger til mig, hvis han har brug for andet kød end mig. Men som regel er det ikke noget problem, så længe vi er ærlige om det

Det synes jeg f..... er sejt Ville aldrig selv kunne leve i så åbent et forhold, men jeg har den største respekt for folk der kan!! Sejt, siger jeg bare!!

Anmeld

19. marts 2009

Balderson

Man kan aldrig sige aldrig.. Men jeg tror simpelhen ikke at min mand kunne finde på at være mig utro.. Han ville helt klart komme inden og sige at det var slut og så først derefter være sammen med andre... Han er selv af den mening at utroskab, det gør man bare ikke, når man er i et forhold og det er lige ud til højre hvis man gør...

Sådan har jeg det så også selv.. Jeg ville aldrig kunne være sammen med en igen som havde været mig utro.. Det ville jeg ikke tilgive...

Anmeld

19. marts 2009

Moderator

Rosa skriver:

Det synes jeg f..... er sejt Ville aldrig selv kunne leve i så åbent et forhold, men jeg har den største respekt for folk der kan!! Sejt, siger jeg bare!!

Hmmm Jeg ser det ikke som et 'åbent' forhold, for vi går jo ikke bare ud i byen og finder en eller anden Det er ALTID aftaler. Aftaler aftaler aftaler. Tilgengæld, så har vi jo meget vidde grænser, så længe det er indenfor aftalerne. mmm... Det er måske lidt svært at forklare hehe

Men nok i forhold til mange andre, så lever vi i et frit forhold. Men der er intet vi ikke deler med den anden, og vi er 120% kærlighedsmonogame. HVIS/når vi involverer andre, skal det være folk der er indforstået med at vi er gift og respekterer dette 100%

Men nej, vi er ikke monogame og vil aldrig kunne være det og heldigvis er vi så enige om det

Anmeld

19. marts 2009

engel©

Kort og godt:
Ja - jeg tror min mand er mig tro.
Ja - jeg er sikker på at han kunne finde på at være sammen med en anden.

Anmeld

19. marts 2009

malou

Eva skriver:

Med ludere er der jo en helt anden problematik....føj, kan ikke forstå at man ikke kan straffe de mænd er går tilsådanne....jeg tror ikke på den lykkelige luder og jeg tror slet ikke på det gør noget godt for de kvinder på sigt.
Men ved utroskab synes begge parter jo det er dejligt...forhåbentligt...Og ja, jeg har også prøvet at kærester var mig utro.
Knus..

Den lykkelige luder findes skam i bedste velgående!! men det er en anden historie.
Men hvorfor skal en mand der går til luder straffes?? En mand der har en elskerinde slipper jo bare for at betale!!! Samme service, alt er bare gratis... smart egentlig!!

knus malou

Anmeld

19. marts 2009

Diana...

malou skriver:

Den lykkelige luder findes skam i bedste velgående!! men det er en anden historie.
Men hvorfor skal en mand der går til luder straffes?? En mand der har en elskerinde slipper jo bare for at betale!!! Samme service, alt er bare gratis... smart egentlig!!

knus malou

Ja jeg har faktisk en veninde som er luder der hjemme og hun er mere end lykkelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.