Utroskab... nu vi er inde på det her emne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.662 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

Pia.

Tror I helt ærligt at den kærlige ærlige mand I er gift eller kærste med er jer 100 % tro ???
Kunne han finde på at være sammen med en anden ?

Efter at den anonyme havde oprettet sit indlæg blev jeg nysgerrig efter at høre om I tror jeres egen mand kunne finde på det....

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

lonemus

PiaR skriver:

Tror I helt ærligt at den kærlige ærlige mand I er gift eller kærste med er jer 100 % tro ???
Kunne han finde på at være sammen med en anden ?

Efter at den anonyme havde oprettet sit indlæg blev jeg nysgerrig efter at høre om I tror jeres egen mand kunne finde på det....

Knus Pia.

Nej, jeg tror ikke min mand kunne finde på det.....det har han slet ikke samvittighed til .)
Hvis han blot bliver uvenner med en kammerat, har han simpelthen så dårligt med det og må ringe op og tale det igennem.
Min mand får meget hurtigt dårlig samvittighed, så det tror jeg ikke vil ske.
Lone

Anmeld

18. marts 2009

Honningblomst

Hej smukke...
Jeg tror på den evige kærlighed findes, i hvert fald for nogen...men samtidig er jeg helt overbevist om at den evige kærlighed og sex er to forskellige størrelser.
Sex er ikke kærlighed, men fysisk tiltrækning og jeg er sikker på at alle kan stå i en situation hvor de vil være utro....men hvad er så definitionen på uroskab...er det chat, er det frække sms og billeder, er det kys, samtale, sex...???
Derfor tror jeg på at alle kan være utro og at rigtig mange kommer til at være det...jeg er ikke mere naiv end jeg også kan forestille sig at min x har været mig utro, men så længe jeg ikke vidste det, så er det ikke noget jeg vil spekulere på.
Selv tvivler jeg på at jeg kan have et langt forhold uden at komme til at gøre noget der ligner utroskab...jeg er sgu nok for lyststyret på det punkt og derfor nyder jeg også at være single.
Jeg tror ikke på at mennesket er skabt til den eneste ene, i hvert fald ikke seksuelt...
Knus til dig..

Anmeld

18. marts 2009

Janep

lige nu kunne han ikke finde på det...
Men måske engang om 20 år hvem ved

jeg tror at 90 % er mine kærester har været utro.. så jeg tror ikke rigtig på det mere
Og jeg har også selv været pigen manden var utro med...

Anmeld

18. marts 2009

Fam. Madsen

jeg tror ikke min mand kunne finde på og være mig utro...

det har han ikke samvitigheden til også har han selv prøvet at hans eks var ham utro så han ved hvor ondt det gør...

´jeg stoler 100% på min mand ellers var jeg ikke gift med ham...

Anmeld

18. marts 2009

Mca<3

Familien Madsen skriver:

jeg tror ikke min mand kunne finde på og være mig utro...

det har han ikke samvitigheden til også har han selv prøvet at hans eks var ham utro så han ved hvor ondt det gør...

´jeg stoler 100% på min mand ellers var jeg ikke gift med ham...

Jeg stolede også 100 procent på den mand jeg havde giftet mig med og som var faderen til mine unger .. Ville ikke ane at han kunne finde på at være mig utro eller hvornår han skulle have tiden til det ... Men desværre

Anmeld

18. marts 2009

malou

suk man kan nok aldrig stole 100 % på nogen... desværre!! men synes at hvis man selv har en god fornemmelse af at ens forhold ikke mangler noget... hverken sex, gnist eler noget... så kan man ikke gøre mere!! De gange mine tidligere kærester har været mig utro har der været faresignaler med det samme.... og så er den ikke svær at regne ud! men omvendt kan være så uheldig at man er sammen med en der kender alle triksene og man aner overhovedet ikke uråd!! Jeg ved min kæreste ikke er mig utro... men hvordan fremtiden ser ud.. kan jeg jo slet ikke svare på....

Endnu mere skræmmende er det hvormange gifte mænd der går til ludere i frokost pausen...... det er mange!!! og de sladre ikke..luderene altså..

knus malou

Anmeld

18. marts 2009

Doktor Doolittle

Min personlige holdning er at jeg aldrig kan sige aldrig. Jeg tror og håber ikke min kæreste vil være mig utro eller omvendt at jeg vil være ham utro, men da jeg ikke er spåkone kan jeg jo ikke vide hvad fremtiden bringer Jeg gør intet aktivt for at invitere utroskab ind i vores forhold. Jeg prøver at være attraktiv, klæde mig lækkert, gøre noget ud af mig selv, være aktiv i sengen osv. Så har jeg gjort hvad jeg kan for at vi har et dejligt og tæt forhold. Men... utroskab kan jo snige sig ind alligevel, men måske er risikoen mindre hvis man værner om sit forhold

Anmeld

18. marts 2009

Doktor Doolittle

malou skriver:

suk man kan nok aldrig stole 100 % på nogen... desværre!! men synes at hvis man selv har en god fornemmelse af at ens forhold ikke mangler noget... hverken sex, gnist eler noget... så kan man ikke gøre mere!! De gange mine tidligere kærester har været mig utro har der været faresignaler med det samme.... og så er den ikke svær at regne ud! men omvendt kan være så uheldig at man er sammen med en der kender alle triksene og man aner overhovedet ikke uråd!! Jeg ved min kæreste ikke er mig utro... men hvordan fremtiden ser ud.. kan jeg jo slet ikke svare på....

Endnu mere skræmmende er det hvormange gifte mænd der går til ludere i frokost pausen...... det er mange!!! og de sladre ikke..luderene altså..

knus malou

Jo luderne sladrer... til mig på kønsklinikken

Anmeld

18. marts 2009

Honningblomst

malou skriver:

knus malou

Med ludere er der jo en helt anden problematik....føj, kan ikke forstå at man ikke kan straffe de mænd er går tilsådanne....jeg tror ikke på den lykkelige luder og jeg tror slet ikke på det gør noget godt for de kvinder på sigt.
Men ved utroskab synes begge parter jo det er dejligt...forhåbentligt...Og ja, jeg har også prøvet at kærester var mig utro.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.