Utroskab... nu vi er inde på det her emne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2009

Diana...

Lige nu nej det tror jeg ikke på men hvis det ikke gik godt med os så ja det tror jeg godt han kunne det tror jeg alle mænd kan. ja og for den sags skyld os kvinder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Astrid P

Jeg håber bestemt ikke at min mand kunne finde på at være mig utro, men det er jo en garanti man aldrig ville kunne give hinanden. Vi er kun mennesker, og som sådan er vi fejlbarlige. Skulle han møde kærligheden andetsteds, håber jeg da, at han vil have anstændighed til at afslutte det vi to har sammen før han kaster sig ud i alt muligt med en anden. Det er efter min mening det mindste man kan gøre!

Og så er der jo, som Eva også siger, utallige definitioner af, hvornår man er utro. Nogle sætter allerede grænset ved et kys, andre taler først om utroskab når der er tale om længerevarende seksuelle forhold...

Anmeld

18. marts 2009

3rollinger

Jeg er faktisk 100% sikker paa at min mand ikke vil vaere mig utro. Og at hvis det skete ville han fortaelle det. Og derefter var han saa ikke min mand mere

Anmeld

18. marts 2009

Mie A

Trine Spanien skriver:

Jeg er faktisk 100% sikker paa at min mand ikke vil vaere mig utro. Og at hvis det skete ville han fortaelle det. Og derefter var han saa ikke min mand mere

Kan man virkelig være så sikker på hvordan man ville reagere på forhånd?? Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere hvis det skete for mig.

Anmeld

18. marts 2009

3rollinger

Mie A skriver:

Kan man virkelig være så sikker på hvordan man ville reagere på forhånd?? Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere hvis det skete for mig.

Hej Mie

Nej, det har du nok ret i. Men jeg er nu ret sikker paa at jeg vil reagere paa den maade.

Men det kommer nok an paa saa meget. Ogsaa om det har vaeret et kys, et knald, et langvarigt forhold... som en anden naevner.

Anmeld

18. marts 2009

Miamaja

man kan aldrig sige aldrig. kun om min far som var en ladies man men da han blev gift blev der slukket for alt det der. haha jeg tror aldrig nogensinde min far ville vare min mor utro- det er faktisk det eneste jeg er 110% sikker paa

Anmeld

18. marts 2009

wamse

Hmm det tror jeg ikke han kunne finde på, men bruger heller intet tid på at spekulere på det, for hvis han var mig utro, ja så kunne jeg hverken gøre fra eller til.

Anmeld

18. marts 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Hej smukke...
Jeg tror på den evige kærlighed findes, i hvert fald for nogen...men samtidig er jeg helt overbevist om at den evige kærlighed og sex er to forskellige størrelser.
Sex er ikke kærlighed, men fysisk tiltrækning og jeg er sikker på at alle kan stå i en situation hvor de vil være utro....men hvad er så definitionen på uroskab...er det chat, er det frække sms og billeder, er det kys, samtale, sex...???
Derfor tror jeg på at alle kan være utro og at rigtig mange kommer til at være det...jeg er ikke mere naiv end jeg også kan forestille sig at min x har været mig utro, men så længe jeg ikke vidste det, så er det ikke noget jeg vil spekulere på.
Selv tvivler jeg på at jeg kan have et langt forhold uden at komme til at gøre noget der ligner utroskab...jeg er sgu nok for lyststyret på det punkt og derfor nyder jeg også at være single.
Jeg tror ikke på at mennesket er skabt til den eneste ene, i hvert fald ikke seksuelt...
Knus til dig..

Smukt egentligt

Anmeld

18. marts 2009

ekzunz

Eva skriver:

Med ludere er der jo en helt anden problematik....føj, kan ikke forstå at man ikke kan straffe de mænd er går tilsådanne....jeg tror ikke på den lykkelige luder og jeg tror slet ikke på det gør noget godt for de kvinder på sigt.
Men ved utroskab synes begge parter jo det er dejligt...forhåbentligt...Og ja, jeg har også prøvet at kærester var mig utro.
Knus..

Fuldstændig enig!! Det burde være strafbart at gå til en luder. Der er måske et få-tal som gør det af lyst og ikke af nød, men der er desværre rigtigt rigtigt mange som bliver tvunget, og jeg tror man bliver nødt til at forbyde prostitution samt at give de handlede kvinder opholdstilladelse for at komme det bare lidt til livs!!! Men det er jo en helt anden snak.....

Mht. utroskab, så tror jeg at alle kunne være utro....jeg siger ikke at de er det eller vil være det, men jeg tror at alle kunne finde på det under de rigtige forudsætninger.

Anmeld

18. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg tror det ikke, men jeg kan ikke vide mig 100% sikker. Det er for mig også et spørgsmål om tillid. Jeg stoler på at han ikke gør det, men jeg har også sagt til ham at han skal bruge gummi og ALDIG fortælle mig det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.