Kan dette være rigtigt (billede ?? er 1 uge fra g-test dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Spirit

Maja84 skriver:

Tja den viser jo udslag når lh hormonet stiger, og gør det nogle dage, og er dit længe om at falde kan det være forklaringen, eller at du har haft en ekstra æl, hvilket jo også kan ske, men håber da på den gode test allerede om 1 uge så

Den var negativ dagen efter så det falder ret hurtigt.  Men vi må se hvad dagene bringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Som jeg skrev til dig på MM,så kryds reagere ÆL testen på HCG,og det er det du har i kroppen,hvad bestemt er muligt,da et befrugtede æg kan sætte sig fast så tidligt som 5 dage efter ÆL.

Du kan ikke nødvendigvis bruge en G-test nu,for den måler fra en meget højere indhed,hvor imod ÆL test reagere på meget små mængder HCG.

Jeg har stået med en bragende positiv ÆL test,og en digital ÆL test,med et HCG tal på 13 og 10,og det er kun lige 'gravid'.

ÆL testene fra netto,er noget af det ringeste der nogensinde er lavet,så smid dem væk.

Anmeld

7. februar 2012

Spirit

mea skriver:

Som jeg skrev til dig på MM,så kryds reagere ÆL testen på HCG,og det er det du har i kroppen,hvad bestemt er muligt,da et befrugtede æg kan sætte sig fast så tidligt som 5 dage efter ÆL.

Du kan ikke nødvendigvis bruge en G-test nu,for den måler fra en meget højere indhed,hvor imod ÆL test reagere på meget små mængder HCG.

Jeg har stået med en bragende positiv ÆL test,og en digital ÆL test,med et HCG tal på 13 og 10,og det er kun lige 'gravid'.

ÆL testene fra netto,er noget af det ringeste der nogensinde er lavet,så smid dem væk.

jeg kan nu godt lide dem.... de har passet nøjagtig. har taget dem samtidig med clearblue æl testen og den har kørt fuldstændig ens med den. så det er nok nogle som ikke kan bruge dem.  lige som valmed g- testen, nogle kan andre kan ikke.

men vi må se om nogle dage. 

jeg aner ikke hvordan jeg skal regne ud for langt jeg er for jeg havde mens 2 gange i denne cyklus. den 9 og 19 og æl den 30-31 så jeg går bare ud fra at æl er 2 uger og så tager den derfra.  men fik æl 11-12  dage efter den 19. så det er nok den jeg skal gå efter. ved du hvad jeg skal regne med ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.