Kan dette være rigtigt (billede ?? er 1 uge fra g-test dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.784 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Spirit

Hejsa.

Tog for sjovt en æl test til morgen og regnede jo ikke med en smiley.

Jeg er 1 uge fra g-test-dag og 1 uge siden jeg havde æl. og der var stregerne altså mega tydelige, alt test stregen var tydligere end comtrol stregen. så jeg forstår ikke hvorfor jeg får smiley nu og den er jo slet ikke positiv at se på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

nogle kan teste positiv hurtigt....kæmpe tillykke clear blue lyver i hvert ikk

Anmeld

6. februar 2012

Spirit

ja kæmpe tillykke clear blue lyver i hvert ikk

øhh tillykke med hvad ? griner...

Det er bare en ægløsningstest jeg har taget idag....jeg havde æl for en uge siden og  skal teste for graviditet om 1 uge.  er lige nu hvor ægget skulle sætte sig fast men forstår ikke hvorfor den er positiv igen igen.

Anmeld

6. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Spirit skriver:

øhh tillykke med hvad ? griner...

jeg havde æl for en uge siden og  skal teste for graviditet om 1 uge.  er lige nu hvor ægget skulle sætte sig fast men forstår ikke hvorfor den er positiv igen igen.

troede clearblue var en g-test....

Anmeld

6. februar 2012

Spirit

Oliver&Troia <3 skriver:

troede clearblue var en g-test....

hihi nåå nej de har lavet dem i ægløsningsteste også... med 7 pinde i. smart smart.

Anmeld

6. februar 2012

christina92

Er det ikke noget med at en ÆL test godt kan vise positiv hvis man er gravid???

Anmeld

6. februar 2012

Spirit

christina92 skriver:

Er det ikke noget med at en ÆL test godt kan vise positiv hvis man er gravid???

Jo det er der vist noget om.... men er jo kun 1 uge efter æl. og ægget har jo dårlig nok sat sig fast.  så det burde jo ikke være muligt allerede at der er hcg i kroppen.

det er første måned jeg har prøvet disse smarte teste... men de var billige på ebay med 20 test pinde så tænkte at jeg ville prøve. hihi.  men jeg er så bare blevet mere forvirret. griner  men ved da hvornår jeg havde ÆL. griner.

men vi må bare håbe og be til at du har ret

Anmeld

6. februar 2012

christina92

Spirit skriver:

Jo det er der vist noget om.... men er jo kun 1 uge efter æl. og ægget har jo dårlig nok sat sig fast.  så det burde jo ikke være muligt allerede at der er hcg i kroppen.

det er første måned jeg har prøvet disse smarte teste... men de var billige på ebay med 20 test pinde så tænkte at jeg ville prøve. hihi.  men jeg er så bare blevet mere forvirret. griner  men ved da hvornår jeg havde ÆL. griner.

men vi må bare håbe og be til at du har ret

Hehe ja lad os det!! Håber da det er derfor og ikke pga. testene

Anmeld

6. februar 2012

Mutti2B

Spirit skriver:

Hejsa.

Jeg er 1 uge fra g-test-dag og 1 uge siden jeg havde æl. og der var stregerne altså mega tydelige, alt test stregen var tydligere end comtrol stregen. så jeg forstår ikke hvorfor jeg får smiley nu og den er jo slet ikke positiv at se på.

Efter at ha læst din tråd ville jeg da lige prøve om jeg kunne fremtrylle en smiley på en af mine. Ganske rigtigt kom der en smiley frem . Og jeg er altså gravid i 12. Uge

Anmeld

6. februar 2012

Camillos

Spirit skriver:

Hejsa.

Hvis den var posetiv for en uge siden Så ville jeg nok glæde mig til jeg skulle tage en graviditets test ... For ægløsnings teste viser posetiv hvis du er gravid  held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.