Kan dette være rigtigt (billede ?? er 1 uge fra g-test dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Muffinmus

Tja, jeg kunne teste positivt på æl teste da jeg også kunne på g-teste...så måske er du heldig om et par dage:-)

I øvrigt testede jeg positivt på g-test t8 dage efter æl den her gang, dvs 6 dage før tid:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Spirit

Jeg prøvede at teste med både en æl test og en g-test fra netto og begge var negative.  Så der er ikke meget håb tilbage.

men nu ¨må vi se :-)

Anmeld

6. februar 2012

Spirit

Mutti2B skriver:

Efter at ha læst din tråd ville jeg da lige prøve om jeg kunne fremtrylle en smiley på en af mine. Ganske rigtigt kom der en smiley frem . Og jeg er altså gravid i 12. Uge

Hvordan ser pinden ud i din smilie-test ?? kan du sætte et billede ind af den ??? så jeg kan se de blå streger`:-)

Er bare lidt nysgerrig thihi.

Anmeld

6. februar 2012

Mutti2B

Spirit skriver:

Hvordan ser pinden ud i din smilie-test ?? kan du sætte et billede ind af den ??? så jeg kan se de blå streger`:-)

Er bare lidt nysgerrig thihi.

Nu må man jo aldrig gå efter stregerne på de digitale tests. Hvis der er en smiley er den positiv

Men her er den:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2012

Spirit

Mutti2B skriver:

Nu må man jo aldrig gå efter stregerne på de digitale tests. Hvis der er en smiley er den positiv

Men her er den:

Nej det ved jeg godt. sådan der som din sådan så min ud da jeg havde æl for 1 uge siden.

hvilke symptomer havde du i starten ??

jeg har kun niv ude i siderne af livmoderen intet andet.  og så er jeg snot forkølet og har fået forkølelse-sår helt ud på kinden. Det plejer jeg aldrig at få.

er spændt på hvad testen siger senere på ugen.

Anmeld

6. februar 2012

Kløver

Jeg ville stole på det digitale resultat, man kan ikke regne med stregerne, hverken på den digitale g-test eller æl-test, men gå ud fra resultatet i ruden. Din ægløsning kan jo godt have skubbet sig, så igang med jer, og så krydser vi for en digital om 14 dage med skriften GRAVID

Anmeld

6. februar 2012

Kløver

Min digitale æl så i øvrigt stort set altid sådan ud, men gik efter smiley, og blev 2 gravid på knap 3 mdr så her virkede det at følge de digitale

Anmeld

6. februar 2012

Spirit

Maja84 skriver:

Jeg ville stole på det digitale resultat, man kan ikke regne med stregerne, hverken på den digitale g-test eller æl-test, men gå ud fra resultatet i ruden. Din ægløsning kan jo godt have skubbet sig, så igang med jer, og så krydser vi for en digital om 14 dage med skriften GRAVID

Jeg har haft æl i denne måned... det havde jeg for præcis 1 uge siden. ( i mandag-tirsdags altså) Der så testene sådan ud. vist nedenunder.  Derfor det undrede mig at den var positiv IGEN.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2012

Mutti2B

Spirit skriver:

Nej det ved jeg godt. sådan der som din sådan så min ud da jeg havde æl for 1 uge siden.

hvilke symptomer havde du i starten ??

jeg har kun niv ude i siderne af livmoderen intet andet.  og så er jeg snot forkølet og har fået forkølelse-sår helt ud på kinden. Det plejer jeg aldrig at få.

er spændt på hvad testen siger senere på ugen.

Det var faktisk lidt sjovt for alle de andre gange jeg var blevet insemineret havde jeg bare alle symptomer. Nævn et og jeg havde det . Men denne gang INTET! Jeg var bare så ked og turde ikke teste. Natten til testdag var jeg oppe og tisse flere gange (jeg plejer aldrig skulle tisse om natten), og det fortsatte de næste par uger. Ømme dutter havde jeg også, men det havde jeg altid op til mens.

Meeeeeeeen jeg synes da liiige at jeg vil fortælle dig at jeg 1 uge før testdag blev SÅ forkølet og var total snottet hele ugen efter . Så nu er jeg spændt på at høre en update fra dig om 1 uge

Anmeld

6. februar 2012

Kløver

Spirit skriver:

ghohorimponeredhormonehormone

Jeg har haft æl i denne måned... det havde jeg for præcis 1 uge siden. ( i mandag-tirsdags altså) Der så testene sådan ud. vist nedenunder.  Derfor det undrede mig at den var positiv IGEN.

Tja den viser jo udslag når lh hormonet stiger, og gør det nogle dage, og er dit længe om at falde kan det være forklaringen, eller at du har haft en ekstra æl, hvilket jo også kan ske, men håber da på den gode test allerede om 1 uge så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.