Ciss skriver:
Jammen herlighed, det er da slet ikke vuggestuens sag? Så der er nogen dage i ugen, hvor du har mindre tid med barnet end mange andre - men så er der også nogen dage, hvor du har mere tid med barnet end de fleste! Og når det i tillæg er faren som så henter og bringer, så er der da virkelig intet opsigtsvækkende ved det? I min søns vuggestue er der da en lille pige, som altid hentes og bringes af sin far. Jeg har aldrig set moren. Men det ville da aldrig falde mig ind at kommentere det. Hun er en glad lille sjæl og virker ikke, som om hun har problemer. Jeg går bare ud fra, at det er ham som gør det, fordi det passer bedst med familiens rutiner.
Jeg bliver helt forarget her jeg sidder, at nogen kan finde på at blande sig i det!
Fokuser på de fordele du har. De er guld værdt!
Tak for svar. Beklager at det har taget lang tid, før jeg har fået svaret.
De har skam intet at skulle have sagt! 
Jeg fokuserer i hvert fald på de fordele jeg har ved at arbejde hjemme - der nyder jeg den ekstra tid jeg har med hende om morgenen og eftermiddagen 
Indimellem tager jeg en fridag med hende, så nyder vi dagen - og hun får nydt tiden med mor 
Der er perioder, hvor de slet ikke får set mig i vuggestuen - og andre hvor jeg er med. Nogle dage tager jeg tidligere hjem, så jeg kan være med til at hente - og gud, hvor jeg elsker Isabellas ansigt når hun ser jeg er med!! Hun kommer løbende mod mig og giver mig et kram 
Anmeld