Jelles skriver:
Jeg har prøvet få et barn i ti år, så da jeg blev gravid, bekymrede jeg mig konstant og gør det stadig... Jeg brugte ufattelig mange penge i de første 4 måneder på gå til scanning hele tiden!! Jeg fik af jeg burde ku mærke ham fra uge 20 ca. Men først i uge 24 mærkede jeg ham. Nu jeg 26 uger og mærker ham hver dag, men bekymrer mig stadig konstant. Tror man skal prøve slappe af og nyde at man er gravid i stedet for konstant gå bekymre sig :-) jeg et sikker på alt er i orden... Men det helt normalt du ikke føler dug gravid hele tiden, det gjorde jeg heller ikke... Har faktisk ikke haft nogle symptomer under tele graviditeten..... Knus og stort tillykke til dig :-)
Stort tillykke med dit første barn du venter
Jeg er glad for dine vegne, og jeg forstår dig hundred procent, man bliver jo bekymret fordi man ikke vil miste det barn man endelig har fået. Jeg og min mand havde prøvet i et halvt år, og jeg var blevet bekymret for en af os ikke kunne få børn, men jo så læste jeg at det tog tid for en del, og så slappede jeg af og ikke tænkte på det.. så wupti, så havde jeg da en lille en derinde, og nu er jeg så i uge 6 så jeg skal til lægen meget snart, og jeg glæder mig til at hun bekræfter det og begynder min vandrejournal..
Du skal være glad for du er halvvejs, nyd det så længe man har barnet inden i sig
Jeg er så på SU og jeg har desværre ikke en del penge at bruge på scanninger, selvom jeg ville hvis jeg havde :-P Men jeg må hellere spare op til babyudstyr, og alt det der
Anmeld