Anonym skriver:
Tusind tak for oplysningerne, så jeg ved hvad jeg skal
Jeg er lige idag 5+4 og skal til lægen først om 2 uger, så jeg venter spændt :-P glæder mig til den første scanning, hvornår kan man se hvilket køn det er? for jeg kan nærmest slet ikke vente længere ha ha ..
puha jeg er selv første gang gravid og fik en masse info fra andre mødre
Jeg startede med at tabt 8 kg i starten frem til uge 9, simpelthen fordi at jeg kastede så meget op og havde bestemt ikke lyst til at spise noget. Jeg var ved lægen første gang i uge 6. så igen i uge 9, hvor jeg fik taget forskellige blodprøver og prøver. fik min vandra jounal dog ikke alle 8 sider som lægen lavet kun 2 sider hehe.. min mave begyndte så småt at vokse efter uge 9 og er nu 16 uger henne og kan IKKE skjule min mave længere. Lidt muggen er jeg, for ja var lige blevet så pæn
med min tynde mave.
Jeg havde også nervøse drømme i starten, hvor jeg drømte jeg tabte barnet, men efter 3 drøm var der en stemme i det fjerne, som fortalte mig, at barnet havde det fint og siden har jeg ikke været nervøs.
Du kan nemt resikere at du plet bløder, virkelig en krumme og hver ikke bange, hvis det sker efter sex. (ringet selv til vagtlægen og snakket med lægen dagen efter) Jeg oplevet i uge 13 at jeg blødte som mins en enkel wcbesøg. Men efter en trygheds scanning fik jeg afvide, at det højst sandsynlig var gammelt mins blod som lige ville ud og siden har jeg hverken plet blødet eller noget
Jeg mærkede første gang bobler i uge 14-15 og hørte hjertelyd hos jordmoder i uge 15
og jeg har kun taget 500 gram på siden uge 9 og tabt 400 gram igen hehe så 100 gram på på trods af stor mave
Anmeld