Nattøs skriver:
Nu behøver du vist hellere ikke tage flere test
Min skat forlangte nærmest at jeg tog en test dagen efter, for han var sikker (i sit chok tilstand) at testen var i stykker eller for gammel (den var så købt 14 dage forinden) men testen næste dag sagde det samme
jeg havde sindsyg travlt med at få lægen til at bekræfte det, ved ikke om jeg havde fået ind i mit hovede, at lægen havde en bedre test hehe men lægen nægtede at se mig før uge 6
kæft hvor blev jeg skuffet. men som lægen sagde, de test man køber er lige så gode som min hehe..
Var barnet planlagt? og hvordan tog kæresten det 
og angående mærke liv.. der mærket jeg en masse forskellige ting, men troede ærligtalt bare det var min fantasi og håb der gjorede at jeg bildte mig selv ind at jeg mærkede liv. men jordmoderen bekræftet det
ihhh det må være vidunderligt!!
Jeg og min mand har planlagt det i ret længe nu, og endelig virker det.. Vi købte ægløsningstest men det gik ikke, så vi droppede med at bruge dem, og vi tællede min cyklus og da jeg så at min menstruation ikke var kommet over en måned, så fik jeg en fornemmelse at jeg er gravid, oveni købet plejer jeg jo at have en uge før ondt i mine bryster de bliver ømme, og så kommer min menstruation men denne gang var de ømme helt frem til nu hehe, så nu er jeg overlykkelig og kan slet ikke vente til mit besøg hos lægen, min læge er på ferie så jeg fik en anden læge og hun sagde er det noget du har ønsket, og jeg svarede selvfølgelig, og så giver hun mig bare det skæve ansigt, og siger at det svag positiv, og at ægget nok sidder løst eller barnet ikke er normalt, hvilket gjorde mig skide ked af det, og frustreret.. men har det godt igen, jeg tror på at der ligger en sund og rask baby i mig, og at den vil holde ud frem til fødslen så den kan komme i sin mamas arme
glæder mig så meget..!! 

Anmeld