vi har været igennem en hel del. og jeg har to små børn der kræver meget. den ene er i trodsalderen. den anden kan ikke sove 2 timer i streg selvom barnet efterhånden blir 18 måneder det er 4 år siden jeg har sovet alene i seng seng udover en enkelt weekend. også 4 år siden jeg har sovet flere timer i streg. eller 4 år siden vi har kærstet jeg og min mand. så.. og vi har ikke hjælp fra familien. da den eneste bedste bor langt væk.
han har nu bestilt en rejse og jeg var helt med på den. jublende lykkelig og tænkte jaa en ferie hvor jeg kan solbade og nyde livet
bedste, der bor langt væk, ville så tage børnene 8 dage. og så langt væk er det ikke. bare til dagligt da det kræver færgetur. 2 timer.
men nu har jeg kolde fødder. jeg tror ikke jeg kan forlade dem alligevel
de er 3 og 1 1/2.
kan jeg?? kan de undvære mig. de er glad for deres bedste. men de har jo ikke så meget hygge derover og hvad hvis de mangler mig og jeg er 1000 vis af km væk (det er gran carnarie)
ig hvad vil min mand ikke sige når han lige har rykket mange penge på dankortet. det kan så refunderes men..
ville i tage afsted? er jeg en fjollebolle? eller kan så små børn ikke undvære deres forældre 8 dage.? svigter jeg dem? jeg må have sandheden nemlig og jeg kan ikke finde ud af om min egen egoisme overskygger det rigtigste. tak
ps jeg orker ikke at tage dem med på ferie med klapvogne, bleer, uvante omgivelser, ingen middagslure og alt det der. er pt i en depression så vil hellere blive hjemme så.
Anmeld