arghh.. kan man tillade sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

LR85

Anonym skriver:

uh må indrømme jeg var glad for din besked/mening. fik det helt dårligt over jeg bare havde overvejet at tage afsted.

Nej det skal du ikke have. Børne er jo i gode hænder og har hinanden. 

Du lyder til a kunne trænge til det. Bare sørg for du høre fra dem, så du ikke får ødelagt din ferie abekymringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Zeus

vi har været igennem en hel del. og jeg har to små børn der kræver meget. den ene er i trodsalderen. den anden kan ikke sove 2 timer i streg selvom barnet efterhånden blir 18 måneder det er 4 år siden jeg har sovet alene i seng seng udover en enkelt weekend. også 4 år siden jeg har sovet flere timer i streg. eller 4 år siden vi har kærstet jeg og min mand. så.. og vi har ikke hjælp fra familien. da den eneste bedste bor langt væk.

han har nu bestilt en rejse og jeg var helt med på den. jublende lykkelig og tænkte jaa en ferie hvor jeg kan solbade og nyde livet bedste, der bor langt væk, ville så tage børnene 8 dage. og så langt væk er det ikke. bare til dagligt da det kræver færgetur. 2 timer.

men nu har jeg kolde fødder. jeg tror ikke jeg kan forlade dem alligevel de er 3 og 1 1/2. kan jeg?? kan de undvære mig. de er glad for deres bedste. men de har jo ikke så meget hygge derover og hvad hvis de mangler mig og jeg er 1000 vis af km væk (det er gran carnarie)

ig hvad vil min mand ikke sige når han lige har rykket mange penge på dankortet. det kan så refunderes men..

ville i tage afsted? er jeg en fjollebolle? eller kan så små børn ikke undvære deres forældre 8 dage.? svigter jeg dem? jeg må have sandheden nemlig og jeg kan ikke finde ud af om min egen egoisme overskygger det rigtigste. tak

ps jeg orker ikke at tage dem med på ferie med klapvogne, bleer, uvante omgivelser, ingen middagslure og alt det der. er pt i en depression så vil hellere blive hjemme så.

Jeg havde gjort det, men det også fordi min yngste knuselsker sine bedsteforældre, og jeg ved at de begge ville være 100% trygge...

Men det er ud fra vores situation jeg svarer

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Nej det skal du ikke have. Børne er jo i gode hænder og har hinanden. 

Du lyder til a kunne trænge til det. Bare sørg for du høre fra dem, så du ikke får ødelagt din ferie abekymringer

tak. min mand har været psykisk syg nogle år nu (med nogle opture da) men her efter han blev rask var det mig der knækkede for har stået med alt herhjemme for at støtte og hjælpe manden. så tror også jeg trænger. håber bare børnene ikke blir svigtet. tak for din mening

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Tranebær skriver:

Det kan i sagtens. Tag computer med og skype med dem hver/hver anden formiddag f.eks.

Jeg har netop haft en på 16 måneder sovende hos mig, selvom jeg ikke har kendt hende længe. Hun overvejede ikke at mor og far ikke var der - men lever i nuet. Nu er jeg her, dem kender jeg, hvad kan jeg lave her-agtigt.

årh skype fed idé.

Anmeld

3. februar 2012

LR85

Anonym skriver:

tak. min mand har været psykisk syg nogle år nu (med nogle opture da) men her efter han blev rask var det mig der knækkede for har stået med alt herhjemme for at støtte og hjælpe manden. så tror også jeg trænger. håber bare børnene ikke blir svigtet. tak for din mening

Du er en god mor og svigter dem ikke. De bliver jo passet på og forkælet. 

I kommer jo igen, med frisk pust, ny energi, luft og kærlighed. 

Anmeld

3. februar 2012

hyskystar

Jeg havde taget børnene med eller taget på en korter weekend tur eller ligende..

Jeg ville ikke forlade mine børn i 8 dage når de ikke er ældre.

Anmeld

3. februar 2012

norenberg

Jeg ville tage afsted hvis børnene er glad og tryg ved bedste, det vil være sundt for jer som par og give nyt energi som i kan bruge på børnene når i kommer hjem, jeg har selv 3 unger på 13 mdr, 21 mdr og 6 år og jeg har lige deltaget i en konkurrence om en kæreste ferie og skulle vi være heldig at vinde tager vi afsted og får ungerne passet hos mormor

Anmeld

3. februar 2012

1000Ben

Personligt ville jeg ikke tage væk fra mine børn, ikke når de er så små. Det ville jeg bare ikke kunne få mig selv til. Men når det så er sagt, så tror jeg altså at både dig og din partner har voldsomt meget brug for det. Jeg synes du skulle gøre brug af SKYPE HVER dag... du finder nok hurtigt ud af at du har et større behov for at tale med dem, end de har med at tale med dig, men det giver da dig den ro som er nødvendig. 

Derudover synes jeg også at I skal se lidt på rejseforsikring, i tilfælde af at der sker noget hjemme i DK der gør at I skal hurtigt hjem... Så skal I da i hvert fald ikke af med flere tusinde kroner for at få et fly hjem... Bare en ekstra lille idé til at være mere trygge ved hele situationen. 

Husk at man kun kan være gode forældre, hvis man har overskud til det og jeg tror at denne rejse vil give Jer det overskud I har brug for, oven på en hård tid. 

Men jeg kan godt forstå at du synes det er hårdt at rejse fra dem i så lang tid. Håber de kender deres bedste rigtig godt og at hun er god med dem.

Knus

1000Ben 

Anmeld

3. februar 2012

sne190810

Jeg ville gøre det, og syntes virkelig bare i skal tage afsted.

Med alle kommentarer om at forlade børnene når de ikke er mindre, hip som haps. Jeg tror på længere sigt at der er flere plusser end minusser i den her situation for jer.

Go for it

Anmeld

3. februar 2012

sne190810

.. Og forresten hvor er det dog bare sødt af din mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.