Personligt ville jeg ikke tage væk fra mine børn, ikke når de er så små. Det ville jeg bare ikke kunne få mig selv til. Men når det så er sagt, så tror jeg altså at både dig og din partner har voldsomt meget brug for det. Jeg synes du skulle gøre brug af SKYPE HVER dag... du finder nok hurtigt ud af at du har et større behov for at tale med dem, end de har med at tale med dig, men det giver da dig den ro som er nødvendig.
Derudover synes jeg også at I skal se lidt på rejseforsikring, i tilfælde af at der sker noget hjemme i DK der gør at I skal hurtigt hjem... Så skal I da i hvert fald ikke af med flere tusinde kroner for at få et fly hjem... Bare en ekstra lille idé til at være mere trygge ved hele situationen.
Husk at man kun kan være gode forældre, hvis man har overskud til det og jeg tror at denne rejse vil give Jer det overskud I har brug for, oven på en hård tid.
Men jeg kan godt forstå at du synes det er hårdt at rejse fra dem i så lang tid. Håber de kender deres bedste rigtig godt og at hun er god med dem.
Knus
1000Ben 
Anmeld