Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Thalita skriver: Årh, hvor kær!
Årh, hvor kær!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: ved godt det ikke er et fødselsbillede. men er mit absolut ynglingsbillede af hende... hun gaber bare så sødt der
ved godt det ikke er et fødselsbillede. men er mit absolut ynglingsbillede af hende...
hun gaber bare så sødt der
dejligt billede....
Hihi... Det er et kodak moment hvor er hun dog vildt skøn
Vi fik desværre ikke taget ret mange billeder - vi havde travlt med andre ting Men det her, er jeg rigtig glad for:(Felix er ca. 15 minutter gammel)
AnneBJ skriver: Vi fik desværre ikke taget ret mange billeder - vi havde travlt med andre ting Men det her, er jeg rigtig glad for:(Felix er ca. 15 minutter gammel)
Nej hvor herligt! Det bedste sted i verden, er ved mors bryst og så den lille hånd...smelter
Nu fik jeg også et akut kejsersnit, så der gik nogle timer før jeg kunne holde Isabella, men her er de 3 første billeder af min guldklump
Her er et par fra Lauras fødsel. På det første er hun lige kommet op på maven
Babymor2010 skriver: Nu fik jeg også et akut kejsersnit, så der gik nogle timer før jeg kunne holde Isabella, men her er de 3 første billeder af min guldklump
Puha, det må være de længeste timer ever Hvor er hun dog alt for lække. På det sidste billede
Baagøe skriver: Her er et par fra Lauras fødsel. På det første er hun lige kommet op på maven
Nøøøj helt splinter ny virkelig dejligt billede!
Pixi-pigen skriver: Puha, det må være de længeste timer ever Hvor er hun dog alt for lække. På det sidste billede
Jeps det er nogle lange timer, men sådan havde jeg det ikke, for jeg var langt væk Men nøøøj, det var godt at få hende i mine arme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128