Jeres yndlings fødselsbillede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Maja88

Pixi-pigen skriver:

Uhu hvor er nr 2 billede dog rørende, og meget sigende Kan ligefrem se tårene i dine øjne...smukke billeder

ej så fik du mig lige til at tude igen... jamen jeg græder også af lykke på det billede.. og var utrolig hårdt ikke at kunne holde sit barn i armene,,, som den første.. men tudede jo fra det sekund nakoseplejeren sagde.. så... nu kan jeg se en rumpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Pixi-pigen

Frejsmor skriver:

Det her er godt nok ikke et af de helt første billeder efter min lillemand blev født, der er jeg nemlig liidt for bar til at det skal vises på nettet..

Men det her er taget omkring en halv times tid efter han kom op på min mave og er et af mine yndlingsbilleder..

Åhh en dekollekolle trold hvor er det et skønt billede. Helt ny og færdig

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Pixi-pigen skriver:

Nøj hvor må det være mærkeligt at kunne høre sit barn, uden at vide hvordan han ser ud, men også super rørende  Forresten, så er det en vanvittig køn nyfødt baby

Ja det er virkelig surrealistisk! Jeg mærkede svuppet da han kom ud, og følte en kæmpe lettelse. Men så ligger man bare der, og venter!  Ind til han begyndte at vræle - så tudede jeg hehe

Og tusind tak skal du have 

Anmeld

3. februar 2012

Pixi-pigen

Clotte skriver:

Her er mine 3 favoritter fra da jeg fødte Cassandra

1. Der er hun lige kommet ud.

2. Far klipper navlestrengen.

3. Cassandra og mor hygger.

Clotte

Elsker dine billeder!! Bliver virkelig rørt

Anmeld

3. februar 2012

Pixi-pigen

Maja88 skriver:

ej så fik du mig lige til at tude igen... jamen jeg græder også af lykke på det billede.. og var utrolig hårdt ikke at kunne holde sit barn i armene,,, som den første.. men tudede jo fra det sekund nakoseplejeren sagde.. så... nu kan jeg se en rumpe

Sorry hehe det er også stort!! Det må være guld værd, at have billeder som jeres fra fødslen. Bliver jo aldrig træt af at kikke på dem

Anmeld

3. februar 2012

Pixi-pigen

Pixi-pigen skriver:

Åhh en dekollekolle trold hvor er det et skønt billede. Helt ny og færdig

Der skulle stå "dejlig lille trold"

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

ved godt det ikke er et fødselsbillede. men er mit absolut ynglingsbillede af hende...

hun gaber bare så sødt der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Pixi-pigen skriver:

Sorry hehe det er også stort!! Det må være guld værd, at have billeder som jeres fra fødslen. Bliver jo aldrig træt af at kikke på dem

jeg ville bare ønske vi havde flere,,,men var nervøs for at han kunne tage billeder da hun kommer ud.. selvom det egentlig var planen..

Anmeld

3. februar 2012

Pixi-pigen

Katte87 skriver:

Ja det er virkelig surrealistisk! Jeg mærkede svuppet da han kom ud, og følte en kæmpe lettelse. Men så ligger man bare der, og venter!  Ind til han begyndte at vræle - så tudede jeg hehe

Og tusind tak skal du have 

Kan levende forstille mig det!! Den største oplevelse ever

Anmeld

3. februar 2012

MyLittleBaby

Maja88 skriver:

ved godt det ikke er et fødselsbillede. men er mit absolut ynglingsbillede af hende...

hun gaber bare så sødt der

Årh, hvor kær! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.