Hjælp! Forvirret graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Isabella_mor

Ønskebarnet12 skriver:

Du gjorde mig mere end glad søde! Tusind tak, nu skal jeg gå og vente på en dejlig pige eller dreng hvad en det er så må vi håbe på det er en sund og rask unge  

NEMLIG <3 

endnu engang tillykke så er der jo bare at vente og det er skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Ønskebarnet12

isabellamor skriver:

NEMLIG <3 

endnu engang tillykke så er der jo bare at vente og det er skønt

Ja, følelsen er allerede skøn det bliver jo bedre og bedre!

Anmeld

7. februar 2012

Hailiesmom11

Ønskebarnet12 skriver:

Det sku flot gjort, jeg synes min appetit er stadig som den var, engang imellem værre end hvad den skal.. og det irritere mig, for jeg vil nødig tag på under min graviditet, altså jeg vil ikke ende med at tag 20-30 kg på.. for så det svært at smide dem  

Det er meget forskelligt hvor meget man tager på.. Jeg åd og åd og åd og jeg endte kun med 11,5 kg, jeg gik småture så længe jeg kunne..

Jeg spiste både sundt og usundt, det var sådan mest som lysten kom.. Jeg startede også med at smide 4 kg fordi jeg intet kunne få ned..

Anmeld

7. februar 2012

marius' mor

Ønskebarnet12 skriver:

Tak tak Jeg er i dag 5+6, jeg fik taget en ny test for 2-3 dage siden og der var 2 flotte mørkelyserøde streger  

Det var så en irriterende læge jeg fik frem for min egen læge, hun mente at det godt kunne være barnet ikke havde sat sig fast til livmoderen, eller den ellers bare ikke var normal, ret groft sagt 

Ja, det var lidt hårdt sagt..

Det kan jo være at ægget ikke havde nået at sætte sig fast endnu, men det er jo ikke ensbetydende med at det ikke vil sætte sig fast..

ihh hvor hyggeligt.. hvornår har du så termin?

Sidst september eller start oktober?

Jeg har i september..

og forresten.. tillykke med graviditeten..

Anmeld

8. februar 2012

Ønskebarnet12

marius' mor skriver:

Ja, det var lidt hårdt sagt..

Det kan jo være at ægget ikke havde nået at sætte sig fast endnu, men det er jo ikke ensbetydende med at det ikke vil sætte sig fast..

ihh hvor hyggeligt.. hvornår har du så termin?

Sidst september eller start oktober?

Jeg har i september..

og forresten.. tillykke med graviditeten..

Tak tak og tillykke til dig er det dit første barn du venter? Jeg ved faktisk ikke hundred procent hvornår jeg har min termin fordi at min læge bare sagde jeg sku bestille en tid om 2 uger, jeg har ihvertfald fået 2 streger nu, og jeg ringer til hende på mandag for at bestille en tid, for jeg kan ikke vente længere :-P det er så mit første barn jeg venter, og jeg har selv talt frem og det ligger i oktober..  

Anmeld

8. februar 2012

Ønskebarnet12

Hailiesmom11 skriver:

Det er meget forskelligt hvor meget man tager på.. Jeg åd og åd og åd og jeg endte kun med 11,5 kg, jeg gik småture så længe jeg kunne..

Jeg spiste både sundt og usundt, det var sådan mest som lysten kom.. Jeg startede også med at smide 4 kg fordi jeg intet kunne få ned..

Okay du har sku klaret det godt, jeg er så begyndt at drikker en hel masse vand, havde slet ikke lyst i starten men nu bliver jeg ved med at blive tørstig, drak 5 flasker vand i går.. :-P 

Anmeld

8. februar 2012

marius' mor

Ønskebarnet12 skriver:

Tak tak og tillykke til dig er det dit første barn du venter? Jeg ved faktisk ikke hundred procent hvornår jeg har min termin fordi at min læge bare sagde jeg sku bestille en tid om 2 uger, jeg har ihvertfald fået 2 streger nu, og jeg ringer til hende på mandag for at bestille en tid, for jeg kan ikke vente længere :-P det er så mit første barn jeg venter, og jeg har selv talt frem og det ligger i oktober..  

TAK nej det er mit 2.barn.. men 3.graviditet.. jeg mistede i december da jeg var 10-11 uger henne.. der er desværre også komplikationer i denne graviditet.. det er desværre min livmoder den er galt med og intet at gøre med fostret.. sidst var det et usundt foster..

men krydser fingre denne gang..

det er da rigtig spændende med din graviditet... det bliver rigtig fedt med en lille bønne på vej..

Anmeld

8. februar 2012

l.kjoeller

marius' mor skriver:

TAK nej det er mit 2.barn.. men 3.graviditet.. jeg mistede i december da jeg var 10-11 uger henne.. der er desværre også komplikationer i denne graviditet.. det er desværre min livmoder den er galt med og intet at gøre med fostret.. sidst var det et usundt foster..

men krydser fingre denne gang..

det er da rigtig spændende med din graviditet... det bliver rigtig fedt med en lille bønne på vej..

hvor godt i blev hurtigt gravide igen

Anmeld

10. februar 2012

marius' mor

Ja, det er da dejligt, men tid hvad nyte hvis man ikke kan holde på dem..  men det er jo ikke gået galt endnu..

så vi  for at det nok skal gå..

kram

Anmeld

10. februar 2012

Ønskebarnet12

marius' mor skriver:

Ja, det er da dejligt, men tid hvad nyte hvis man ikke kan holde på dem..  men det er jo ikke gået galt endnu..

så vi  for at det nok skal gå..

kram

Jeg krydser  for dig, det skal nok gå denne gang altid tænk positivt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.