Hjælp! Forvirret graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Ønskebarnet12

l.kjoeller skriver:

Er sikker på baby har det fint. Der kan være mange grunde til det med din mave og at du er hård er helt normalt. Jeg ville altså tage en test for hvis den nu viser mere positiv ved du alt er som det skal være

Ja jeg prøver at tænke positivt, og prøver at tænke frem af, så jeg skal ud og købe en test idag, er clear blue digital god? jeg tænkte mig at købe sådan en, da nærmest alle siger den er skide god og den viser resultatet med det samme.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

l.kjoeller

Ønskebarnet12 skriver:

Ja jeg prøver at tænke positivt, og prøver at tænke frem af, så jeg skal ud og købe en test idag, er clear blue digital god? jeg tænkte mig at købe sådan en, da nærmest alle siger den er skide god og den viser resultatet med det samme.. 

den er mere hcg følsom end andre, men vil bare vise gravid/ikke gravid. hvis du vil kunne sammenligne så ville jeg købe en magen til den anden. var du 6+0 henne ??? for du kan jo bestille en tryghedsskanning fra 7+0 og se hjertblink. kan anbefales specielt hvis du er lidt nervøs

Anmeld

6. februar 2012

Hailiesmom11

Ønskebarnet12 skriver:

Du har da smidt en del kiloer det meget flot, hvor langt tid tog? var du på kur, eller var det pga du armmede din datter?

De første røg mens jeg ammede men min mælk forsvandt lige pludselig efter 6 uger, derefter tog jeg lidt på igen og så gik jeg på kur i december og smed ca 5 kg

Anmeld

6. februar 2012

marius' mor

Ønskebarnet12 skriver:

Hej Allesammen, nu har jeg nærmest gået amok med at oprette debats herinde, men grunden til det er fordi at jeg har fået en 2 streger, den ene er ret svag eller lysere :-P 

Jeg ved godt i fleste synes den ser positiv og det er den også, for jeg fik det bekræftede af lægen idag, da jeg tog en urintest hos hende, men hun siger at den er svag positiv  Hvilke gjorde mig mere forvirret og i tvivl om hvad hun virkelig mente med det, Jeg spurgte hende hvad hun mente, og hun mente at jeg sku prøve og teste mig i løbet af nogle dage igen, og se om farven bliver mørkere på testen, og så komme tilbage om 2 uger. Men hun sagde noget med at barnet ikke har sat sig fast, det kunne være en af grundene.. 

Nu tænker jeg, så er jeg overhovedet ORDENTLIG gravid? og hvorfor sagde hun svag positiv, hvorfor ikke bare positiv? det min første gang og jeg er overdrevet glad for jeg skal være gravid, men hun fortalte det som om jeg ikke sku ligge nogle forventninger.. er faktisk ret trist nu hjælp.

Positiv er positiv.. men den kan godt være svag fordi du ikke er så langt?? hvor langt er du henne?

Man kan jo heller ikke være meget eller lidt gravid.. enten er man det eller ikke.. og du er..

Anmeld

7. februar 2012

Ønskebarnet12

Hailiesmom11 skriver:

De første røg mens jeg ammede men min mælk forsvandt lige pludselig efter 6 uger, derefter tog jeg lidt på igen og så gik jeg på kur i december og smed ca 5 kg

Det sku flot gjort, jeg synes min appetit er stadig som den var, engang imellem værre end hvad den skal.. og det irritere mig, for jeg vil nødig tag på under min graviditet, altså jeg vil ikke ende med at tag 20-30 kg på.. for så det svært at smide dem  

Anmeld

7. februar 2012

Ønskebarnet12

marius' mor skriver:

Positiv er positiv.. men den kan godt være svag fordi du ikke er så langt?? hvor langt er du henne?

Man kan jo heller ikke være meget eller lidt gravid.. enten er man det eller ikke.. og du er..

Tak tak Jeg er i dag 5+6, jeg fik taget en ny test for 2-3 dage siden og der var 2 flotte mørkelyserøde streger  

Det var så en irriterende læge jeg fik frem for min egen læge, hun mente at det godt kunne være barnet ikke havde sat sig fast til livmoderen, eller den ellers bare ikke var normal, ret groft sagt 

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

Ønskebarnet12 skriver:

Hej Allesammen, nu har jeg nærmest gået amok med at oprette debats herinde, men grunden til det er fordi at jeg har fået en 2 streger, den ene er ret svag eller lysere :-P 

Jeg ved godt i fleste synes den ser positiv og det er den også, for jeg fik det bekræftede af lægen idag, da jeg tog en urintest hos hende, men hun siger at den er svag positiv  Hvilke gjorde mig mere forvirret og i tvivl om hvad hun virkelig mente med det, Jeg spurgte hende hvad hun mente, og hun mente at jeg sku prøve og teste mig i løbet af nogle dage igen, og se om farven bliver mørkere på testen, og så komme tilbage om 2 uger. Men hun sagde noget med at barnet ikke har sat sig fast, det kunne være en af grundene.. 

Nu tænker jeg, så er jeg overhovedet ORDENTLIG gravid? og hvorfor sagde hun svag positiv, hvorfor ikke bare positiv? det min første gang og jeg er overdrevet glad for jeg skal være gravid, men hun fortalte det som om jeg ikke sku ligge nogle forventninger.. er faktisk ret trist nu hjælp.

kroppen producere et hormon der hedder HCG når man er gravid, og KUN Når man er gravid... det hormon er DET som en graviditetstest kan se og derved giver dig de to famøse streger.. 

når du får en SVAG positiv er det bare fordi du ikke er så langt henne i graviditeten.. men du ER gravid 100%.. 

Hormonet HCG fordobles hver dag, og derved vil en test i morgen være tydliger end i dag, og i overmorgen være endnu mere tydelig.. 

så tillykke med graviditeten.

Anmeld

7. februar 2012

Ønskebarnet12

isabellamor skriver:

kroppen producere et hormon der hedder HCG når man er gravid, og KUN Når man er gravid... det hormon er DET som en graviditetstest kan se og derved giver dig de to famøse streger.. 

når du får en SVAG positiv er det bare fordi du ikke er så langt henne i graviditeten.. men du ER gravid 100%.. 

Hormonet HCG fordobles hver dag, og derved vil en test i morgen være tydliger end i dag, og i overmorgen være endnu mere tydelig.. 

så tillykke med graviditeten.

Tusind tusind tusind tak, synes du har givet mig det bedste svar, jeg blev pisse skuffet da min egen læge ikke kunne give mig en forklaring på samme måde, men på en ret groft måde som skræmte mig og jeg blev pisse ked af det, da hun udtalte at mit barn nok ikke er normal.. Men tusind tak for svaret

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

Ønskebarnet12 skriver:

Tusind tusind tusind tak, synes du har givet mig det bedste svar, jeg blev pisse skuffet da min egen læge ikke kunne give mig en forklaring på samme måde, men på en ret groft måde som skræmte mig og jeg blev pisse ked af det, da hun udtalte at mit barn nok ikke er normal.. Men tusind tak for svaret

velbekomme...

jeg er selv tilhænger af facts når det kommer til den slags, 

så jeg syntes bare jeg ville gøre dig glad så du ikke skulle gå og frygte det værste  

Anmeld

7. februar 2012

Ønskebarnet12

isabellamor skriver:

velbekomme...

jeg er selv tilhænger af facts når det kommer til den slags, 

så jeg syntes bare jeg ville gøre dig glad så du ikke skulle gå og frygte det værste  

Du gjorde mig mere end glad søde! Tusind tak, nu skal jeg gå og vente på en dejlig pige eller dreng hvad en det er så må vi håbe på det er en sund og rask unge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.