Hjælp! Forvirret graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Hailiesmom11 skriver:

Der er ingen tvivl på de billeder  Men det er lidt en kamel at skulle sluge i starten og det blev ikke ordentligt virkelig for mig før jeg begyndte at få mave på (i uge 9 kunne jeg selv begynde at se den)

Men hvis du er 5+1 i dag er du jo kun 7+1 om 2 uger

hovsa min matematik er også blevet dårligt efter nyheden haha, det sku rigtigt.. hvornår begynder maven og vokse først i 9-0 ? Jeg er jo i forvejen blevet lidt tyk og frygter og blive enorm :-P Men jeg skal ihvertfald besøge min læge igen om 2 uger, for at tag en test igen, for hun mente at der var en chance for at miste barnet, så jeg håber virkelig barnet holder og når jeg næste gang tag hos lægen at jeg kommer smilende ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Hailiesmom11

Ønskebarnet12 skriver:

hovsa min matematik er også blevet dårligt efter nyheden haha, det sku rigtigt.. hvornår begynder maven og vokse først i 9-0 ? Jeg er jo i forvejen blevet lidt tyk og frygter og blive enorm :-P Men jeg skal ihvertfald besøge min læge igen om 2 uger, for at tag en test igen, for hun mente at der var en chance for at miste barnet, så jeg håber virkelig barnet holder og når jeg næste gang tag hos lægen at jeg kommer smilende ud

Det er jo enormt forskelligt hvornår man begynder at vise sig.. Jeg begyndte at få mave tidligt og jeg er også lidt overvægtig, men jeg var bare heldig med at jeg begyndte at vise mave tidligt og mærkede liv tidligt..

På billedet er jeg 10 uger henne..

Der er jo en risiko for abort specielt de første 8 uger, jeg har selv haft en abort i uge 4.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Hailiesmom11 skriver:

Det er jo enormt forskelligt hvornår man begynder at vise sig.. Jeg begyndte at få mave tidligt og jeg er også lidt overvægtig, men jeg var bare heldig med at jeg begyndte at vise mave tidligt og mærkede liv tidligt..

På billedet er jeg 10 uger henne..

Der er jo en risiko for abort specielt de første 8 uger, jeg har selv haft en abort i uge 4.. 

Enorm flot mave du har der Sådan en håber jeg også jeg ser meget snart he he, ja jeg er også en smule overvægtig, nåede ikke rigtig at smide de ekstra kiloer væk før jeg fik en positiv test hi hi, men ja, sådan noget sker, og du skal jo være glad for den dejlige unge du har nu 

er det svært at smide kiloerne væk igen efter fødsel? 

Anmeld

3. februar 2012

l.kjoeller

Ønskebarnet12 skriver:

Hej Allesammen, nu har jeg nærmest gået amok med at oprette debats herinde, men grunden til det er fordi at jeg har fået en 2 streger, den ene er ret svag eller lysere :-P 

Jeg ved godt i fleste synes den ser positiv og det er den også, for jeg fik det bekræftede af lægen idag, da jeg tog en urintest hos hende, men hun siger at den er svag positiv  Hvilke gjorde mig mere forvirret og i tvivl om hvad hun virkelig mente med det, Jeg spurgte hende hvad hun mente, og hun mente at jeg sku prøve og teste mig i løbet af nogle dage igen, og se om farven bliver mørkere på testen, og så komme tilbage om 2 uger. Men hun sagde noget med at barnet ikke har sat sig fast, det kunne være en af grundene.. 

Nu tænker jeg, så er jeg overhovedet ORDENTLIG gravid? og hvorfor sagde hun svag positiv, hvorfor ikke bare positiv? det min første gang og jeg er overdrevet glad for jeg skal være gravid, men hun fortalte det som om jeg ikke sku ligge nogle forventninger.. er faktisk ret trist nu hjælp.

Du kan SAGTENS være ordentligt gravid. nogen danner bare langsommere hcg end andre (mig selv inkl.) , og derfor kun svagt udslag. Min læge sagde at i de fleste tilfælde var den skam god nok, og så testede vi en ekstra gang efter nogle dage. jeg ville så småt begynde at glæde mig, så længe du ikke bløder . tillykke

Anmeld

4. februar 2012

Ønskebarnet12

l.kjoeller skriver:

Du kan SAGTENS være ordentligt gravid. nogen danner bare langsommere hcg end andre (mig selv inkl.) , og derfor kun svagt udslag. Min læge sagde at i de fleste tilfælde var den skam god nok, og så testede vi en ekstra gang efter nogle dage. jeg ville så småt begynde at glæde mig, så længe du ikke bløder . tillykke

Tak, jeg er bare bekymret, og tænker ekstremt meget over det men er begyndt og falde ind i rollen som kommende mor hé hé, jeg glæder mig til at besøge lægen igen om 2 Ugers tid . Tiden gå ekstreme langsomt glæder mig bare til at jeg kan mærke liv i mig, hvornår kunne du mærke liv i dig?

Anmeld

4. februar 2012

l.kjoeller

Ønskebarnet12 skriver:

Tak, jeg er bare bekymret, og tænker ekstremt meget over det men er begyndt og falde ind i rollen som kommende mor hé hé, jeg glæder mig til at besøge lægen igen om 2 Ugers tid . Tiden gå ekstreme langsomt glæder mig bare til at jeg kan mærke liv i mig, hvornår kunne du mærke liv i dig?

kunne mærke bobler fra uge 10 og spark fra uge 14-15 stykker Kan godt forstå du bliver nervøs men så længe du ikke bløder tror jeg ikke du skal bekymre dig

Anmeld

4. februar 2012

Hailiesmom11

Ønskebarnet12 skriver:

Enorm flot mave du har der Sådan en håber jeg også jeg ser meget snart he he, ja jeg er også en smule overvægtig, nåede ikke rigtig at smide de ekstra kiloer væk før jeg fik en positiv test hi hi, men ja, sådan noget sker, og du skal jo være glad for den dejlige unge du har nu 

er det svært at smide kiloerne væk igen efter fødsel? 

Ja det er en dejlig bette pige jeg har nu..

Ja har smidt 9 kg efter fødsel og tog i alt 11 kg på i alt så regner håber på jeg kan få smidt 8 kg endnu for så er jeg nede på den vægt da jeg mødte min mand..

Anmeld

5. februar 2012

Ønskebarnet12

Hailiesmom11 skriver:

Ja det er en dejlig bette pige jeg har nu..

Ja har smidt 9 kg efter fødsel og tog i alt 11 kg på i alt så regner håber på jeg kan få smidt 8 kg endnu for så er jeg nede på den vægt da jeg mødte min mand..

Du har da smidt en del kiloer det meget flot, hvor langt tid tog? var du på kur, eller var det pga du armmede din datter?

Anmeld

5. februar 2012

Ønskebarnet12

l.kjoeller skriver:

kunne mærke bobler fra uge 10 og spark fra uge 14-15 stykker Kan godt forstå du bliver nervøs men så længe du ikke bløder tror jeg ikke du skal bekymre dig

Hold da op hvor må det være dejligt Jeg fik jo en meget svag positiv, altså streg på min graviditetstest, og så tog jeg en hos lægen og det var det samme. Hun siger jeg sku prøve nogle dage efter, så nu venter jeg, tør ikke tag nogen.. Men min krop er total smadret, er rigtig træt og bliver hurtig i dårlig humør, mine bryster og brystvorter er skide hårde og gør nas, jeg får kvalme om morgen, så håber på det bedste.. 

Jeg er ihvertfald snart i uge 6 og synes ikke jeg ser noget stort forskel, andet end min mave er blevet pisse hård, + sidder nærmest ret sjældent på toilettet.. ( det er vel ikke skadigeligt for barnet? ) 

Ja, jeg er stadig lidt bekymret, og vil så gerne vide om min baby har det godt, og om det er der.. for jeg bliver jo nervøs nå lægen ikke giver mig den tryghed.. :-(

Anmeld

5. februar 2012

l.kjoeller

Ønskebarnet12 skriver:

E

Hold da op hvor må det være dejligt Jeg fik jo en meget svag positiv, altså streg på min graviditetstest, og så tog jeg en hos lægen og det var det samme. Hun siger jeg sku prøve nogle dage efter, så nu venter jeg, tør ikke tag nogen.. Men min krop er total smadret, er rigtig træt og bliver hurtig i dårlig humør, mine bryster og brystvorter er skide hårde og gør nas, jeg får kvalme om morgen, så håber på det bedste.. 

Jeg er ihvertfald snart i uge 6 og synes ikke jeg ser noget stort forskel, andet end min mave er blevet pisse hård, + sidder nærmest ret sjældent på toilettet.. ( det er vel ikke skadigeligt for barnet? ) 

Ja, jeg er stadig lidt bekymret, og vil så gerne vide om min baby har det godt, og om det er der.. for jeg bliver jo nervøs nå lægen ikke giver mig den tryghed.. :-(

Er sikker på baby har det fint. Der kan være mange grunde til det med din mave og at du er hård er helt normalt. Jeg ville altså tage en test for hvis den nu viser mere positiv ved du alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.