GIGA Mussel på Trip Trap stol - made by Farmor :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Bruus

Slott skriver:

Den er sindsyg flot  Og hun er bare lækker din lille datter 

Tak!  Det er vi flere der synes 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. februar 2012

Bruus

Ansemusen skriver:

Åh min Gud, hvor er det en smuk stol  Jeg håber jeg kan gøre hende kunsten efter en dag - det er da drømme-børnstolen!

Det er bare med at gå i krig! Lige gyldigt hvad, bliver det en helt unik og personlig stol, når man får lov at sætte sit eget præg på det 

Anmeld

2. februar 2012

Bruus

LouiseVous skriver:

Hvor er den FED. Lige min stil, det ku være man sku sende sin Trip Trap afsted

Hehe, ja man fristes... Hehe 

Anmeld

2. februar 2012

Bruus

Barbamama skriver:

Neeeej hvor er den fed!!! Jeg er VILDT misundelig!!! Det kunne hun sgu da leve af det der!!!

Hehe, det skal jeg ikk ku sige. Men hun hygger sig enormt med at være kreativ på mange måder. Hun udstiller og sælger dog en del af sine malerier 

Anmeld

2. februar 2012

Bruus

Tulle28 skriver:

Den er jo intet mindre end fantastisk!! Lejer du hende ud?:-) Vores 30 år+ gamle Trip Trap stol kunne også godt bruge en opfrisker.

Hihi, hun er ikke til udlejning 

Anmeld

2. februar 2012

Bruus

tinasmor skriver:

Den er rigtig flot!! Nu skriver flere af det kunne hun (svigermor) leve af. Ved ikke om de mener sådan generelt eller med Musel-malet for er ret sikker på, at Royal CPH har patent på det præcise mønster uden dog at vide det 100 procent, så ordre skal man nok ikke gå i gang med

Ja, du har sikkert ret i at de har copyright på det mønster... Meen, nu skal den jo heller ikke masseproduceres, så det går nok liiige 

Anmeld

3. februar 2012

Mamalou

Profilbillede for Mamalou

Sikke en flot stol! Og fedt som Kay Bojensen lige har sniget sig ind i maleriet af Noahs ark. Din svigermor er virkelig talentfuld! 

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld

3. februar 2012

sandorff

MDybvad skriver:

Hej Allesammen 

Synes altså bare I lige skulle se hvor dygtig og kreativ min svigermor er! Hun finder altid på nogle meget sjove ideer til hvordan man lige kan lave lidt sjov ud af gamle ting, og pifte dem op!!!
Denne gang gik det ud over en gammel trip trap stol hun havde fået..... Jeg synes den er fantastisk 

Maleriet var en dåbsgave til Freya - heldige pige 
Og så lige til sidst et billede som blev taget i går da vi var ude og fejre svigermors fødselsdag  Freya er lige blevet 8 mdr! Nøj hvor tiden flyver  Jeg starter uddannelse og arbejde igen fra i morgen, og Farmand herhjemme er lige gået på barsel i 3 mdr 

Knus

den stol... hvor er svigermor SEJ!

Anmeld

3. februar 2012

Nadia&Daniel

Hej Allesammen 

Synes altså bare I lige skulle se hvor dygtig og kreativ min svigermor er! Hun finder altid på nogle meget sjove ideer til hvordan man lige kan lave lidt sjov ud af gamle ting, og pifte dem op!!!
Denne gang gik det ud over en gammel trip trap stol hun havde fået..... Jeg synes den er fantastisk 

Maleriet var en dåbsgave til Freya - heldige pige 
Og så lige til sidst et billede som blev taget i går da vi var ude og fejre svigermors fødselsdag  Freya er lige blevet 8 mdr! Nøj hvor tiden flyver  Jeg starter uddannelse og arbejde igen fra i morgen, og Farmand herhjemme er lige gået på barsel i 3 mdr 

Knus

Hvor er stolen SMUK

Anmeld

3. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

MDybvad skriver:

Hehe, ja man fristes... Hehe 

Helt vildt... Nej hvor er jeg forelsket i den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.