GIGA Mussel på Trip Trap stol - made by Farmor :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.771 visninger
32 svar
1 synes godt om
30. januar 2012

Bruus

Hej Allesammen 

Synes altså bare I lige skulle se hvor dygtig og kreativ min svigermor er! Hun finder altid på nogle meget sjove ideer til hvordan man lige kan lave lidt sjov ud af gamle ting, og pifte dem op!!!
Denne gang gik det ud over en gammel trip trap stol hun havde fået..... Jeg synes den er fantastisk 

Maleriet var en dåbsgave til Freya - heldige pige 
Og så lige til sidst et billede som blev taget i går da vi var ude og fejre svigermors fødselsdag  Freya er lige blevet 8 mdr! Nøj hvor tiden flyver  Jeg starter uddannelse og arbejde igen fra i morgen, og Farmand herhjemme er lige gået på barsel i 3 mdr 

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. januar 2012

wamse

MDybvad skriver:

Hej Allesammen 

Synes altså bare I lige skulle se hvor dygtig og kreativ min svigermor er! Hun finder altid på nogle meget sjove ideer til hvordan man lige kan lave lidt sjov ud af gamle ting, og pifte dem op!!!
Denne gang gik det ud over en gammel trip trap stol hun havde fået..... Jeg synes den er fantastisk 

Maleriet var en dåbsgave til Freya - heldige pige 
Og så lige til sidst et billede som blev taget i går da vi var ude og fejre svigermors fødselsdag  Freya er lige blevet 8 mdr! Nøj hvor tiden flyver  Jeg starter uddannelse og arbejde igen fra i morgen, og Farmand herhjemme er lige gået på barsel i 3 mdr 

Knus

ej hvor er det super godt lavet 

Anmeld

30. januar 2012

Maja88

wow hvor flot. har hun selv malet stolen??? eller hvordan har hun lavet det???

lækker tøs du har dig

Anmeld

30. januar 2012

Annana89

Skøøøn unge!

Kanon flot!! Den der model kunne trip trap sku STORsælge som en limited eddition!

Er din svigermor uddannet i noget dekorationsmaling? Det ligner hun bruge nogle teknikker jeg selv har lært nemlig

Anmeld

30. januar 2012

D-Micka

ÆV hvor er jeg misundelig ..

Hold op hvor er den bare fed

Anmeld

30. januar 2012

Bruus

wamse skriver:

ej hvor er det super godt lavet 

Tak! Ja, jeg bliver også imponeret gang på gang 

Anmeld

30. januar 2012

Bruus

Maja88 skriver:

wow hvor flot. har hun selv malet stolen??? eller hvordan har hun lavet det???

lækker tøs du har dig

Ja hun har skam helt selv lavet den, og fundet ud af hvordan hun ville placere mønstret osv... Hun har først malet den hvid nogle gange før hun malede det blå på, og så har hun vist lakeret den nogle gange bagefter så malingen kunne holde til at blive slidt på  Hun er bare SÅ dygtig!

Og tak  Freya er bare en lille godte  

Anmeld

30. januar 2012

Malthesmoar

Wauwwww

Anmeld

30. januar 2012

Bruus

Annana89 skriver:

Skøøøn unge!

Kanon flot!! Den der model kunne trip trap sku STORsælge som en limited eddition!

Er din svigermor uddannet i noget dekorationsmaling? Det ligner hun bruge nogle teknikker jeg selv har lært nemlig

JA! Jeg er nemlig helt enig i at jeg tror de kunne STOR sælge den, hvis de (og hun) ville  Men nej hun er ikke uddannet i noget i den stil... Hun er tidligere uddannet som tekstil designer, men har ikke arbejdet med det længe. Nu maler hun en masse fantastiske malerier, og laver dekoupage (stavning?). Hvilket hun faktisk også har lavet en anden trip trap stol med, fyldt med udklip af dyr, og andre sjove ting. Og ellers laver hun alle mulige andre kreative ting, såsom vanter, halstørklæder, striktrøjer, ALT muligt.... 

Anmeld

30. januar 2012

Annana89

MDybvad skriver:

JA! Jeg er nemlig helt enig i at jeg tror de kunne STOR sælge den, hvis de (og hun) ville  Men nej hun er ikke uddannet i noget i den stil... Hun er tidligere uddannet som tekstil designer, men har ikke arbejdet med det længe. Nu maler hun en masse fantastiske malerier, og laver dekoupage (stavning?). Hvilket hun faktisk også har lavet en anden trip trap stol med, fyldt med udklip af dyr, og andre sjove ting. Og ellers laver hun alle mulige andre kreative ting, såsom vanter, halstørklæder, striktrøjer, ALT muligt.... 

Ja det er jeg os sikker på! Jeg sidder allerede og har lyst til at købe en hvis man kunne¨

Okay, uddannelse eller ej er det skide flot! Hun er en dygtig dame!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.