GIGA Mussel på Trip Trap stol - made by Farmor :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Fenja09

Rigtig flot og unik stol - det er sådan noget man husker om mange mange år! Giver dig ret, du har en meget talentfuld svigermor

/Fenja

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. januar 2012

SS82

Profilbillede for SS82

Den er sindsyg flot  Og hun er bare lækker din lille datter 

Anmeld

30. januar 2012

Ansemusen

Åh min Gud, hvor er det en smuk stol  Jeg håber jeg kan gøre hende kunsten efter en dag - det er da drømme-børnstolen!

Anmeld

30. januar 2012

HelleBelle

vildt flot!!!!!

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hvor er den FED. Lige min stil, det ku være man sku sende sin Trip Trap afsted

Anmeld

30. januar 2012

Phoenix

Hold da op hvor er hun dygtig. Den ros må du give videre  Er helt vild med stolen altså

Anmeld

31. januar 2012

Barbamama

Profilbillede for Barbamama
Elsker mine to krudtugler

Neeeej hvor er den fed!!! Jeg er VILDT misundelig!!! Det kunne hun sgu da leve af det der!!!

Anmeld

31. januar 2012

Tulle28

Den er jo intet mindre end fantastisk!! Lejer du hende ud?:-) Vores 30 år+ gamle Trip Trap stol kunne også godt bruge en opfrisker.

Anmeld

31. januar 2012

tinasmor

Den er rigtig flot!! Nu skriver flere af det kunne hun (svigermor) leve af. Ved ikke om de mener sådan generelt eller med Musel-malet for er ret sikker på, at Royal CPH har patent på det præcise mønster uden dog at vide det 100 procent, så ordre skal man nok ikke gå i gang med

Anmeld

2. februar 2012

Bruus

Fenja09 skriver:

Rigtig flot og unik stol - det er sådan noget man husker om mange mange år! Giver dig ret, du har en meget talentfuld svigermor

/Fenja

Tak Fenja!  Ja det er lige netop sådan noget som gør det helt specielt, man husker! Det er ret hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.