Puha altså :D Hvor længe har i mellem jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

babyMark

her er der 2 år og 4 mdr imellem. Det passer fint for os. Den store er en meget forsigtig dreng, men samtidig meget kærlig. Vi sørger bare for at give ham noget ekstra opmærksomhed, når det kan lade sig gøre. Han er helt vild kærlig overfor lillesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

M.O.A.R.

MelikkazMoar skriver:

hvor gammel er simon?

her er der 4 år (minus 5 dage) imellem storebror og lillesøster..

Han bliver 2 år til maj

Anmeld

31. januar 2012

M.O.A.R.

Ciss skriver:

Der er 23 mndr mellem vores. Rigtig dejligt!

Nu er den yngste 2 år og 3 mndr - og jeg skulle gerne gå i gang med nr 3 nu. Men manden er ikke med på det - og det fornuftigste er også at lade være i forhold til fysiske boforhold, økonomi osv lige nu.

Men det er ikke så enkelt at lægge låg på følelserne og instinkterne, synes jeg.....

Det er både manden og jeg der mener det er bedst at vente. Vi vil så gerne give vores barn/børn hvad vi aldrig har haft. Vi kommer begge to fra familier hvor en af forældrene har været misbruger og de er det desværre stadig.. Vi har en to værelseslejlighed, og vil meget gerne finde hus til leje først. Og vi går desværre også begge og er arbejdsløse, så det er lidt svært med økonomien samtidig... :/

Anmeld

31. januar 2012

M.O.A.R.

Den lykkelige skriver:

Hvordan kan det være?? Vi tænkte nemlig 2,5 år mellem vores.. men hvorfor synes du det var bedre hvis der havde været længere imellem??

Til TS: undskyld jeg blander mig i din tråd..

det er helt okay

det er jo en "debat"tråd så den er ganske åben for alle der har spørgsmål til hinanden

Anmeld

31. januar 2012

Valle81

12 mdr mdr mellem drengene og mellem storesøster og ældste af drengene er der 6 år vil vælge min 3 år mellem mind hvis jeg selv havde bestemt, men det blev anderledes. Ville aldrig gøre det igen, men heller ej lave om

Anmeld

31. januar 2012

Camulla

MaleneF skriver:

Årh altså jeg savner da min skønne dreng var en lille bebse 

Manden og jeg sad og så billeder og videoer fra Simon var lille, og hold op hvor jeg savner at være gravid! Jeg savner at have det lille liv til at buldre rundt i maven på mig, og se farmands stolthed når han kunne mærke og se bevægelserne..

Jeg er super lykkelig over den selvstændige dreng jeg har nu, det skal der ikke stilles spørgsmål ved. Jeg elsker ham super højt! 

Glæder mig så meget til vi får råd og plads til et barn mere, så Simon kan blive storebror  

Hvor længe har i mellem jeres børn?

Der er 3 år og 4 1/2 måned mellem mine drenge Perfekt aldersforskel, hvis du spørger mig  

Anmeld

31. januar 2012

morethanperfect

Der kommer til at være 22 mdr.

Anmeld

1. februar 2012

M&M's Mor

MaleneF skriver:

Årh altså jeg savner da min skønne dreng var en lille bebse 

Manden og jeg sad og så billeder og videoer fra Simon var lille, og hold op hvor jeg savner at være gravid! Jeg savner at have det lille liv til at buldre rundt i maven på mig, og se farmands stolthed når han kunne mærke og se bevægelserne..

Jeg er super lykkelig over den selvstændige dreng jeg har nu, det skal der ikke stilles spørgsmål ved. Jeg elsker ham super højt! 

Glæder mig så meget til vi får råd og plads til et barn mere, så Simon kan blive storebror  

Hvor længe har i mellem jeres børn?

16 mdr...

Anmeld

1. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

mellem de store er der 14mdr

mellem de små er der 21mdr.

har 3børn inden for 3år

Anmeld

1. februar 2012

Sara_S

Vi venter nr.2 til september, så det bliver 22 måneder mellem Tristan og den lille. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.