Puha altså :D Hvor længe har i mellem jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.230 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

M.O.A.R.

Årh altså jeg savner da min skønne dreng var en lille bebse 

Manden og jeg sad og så billeder og videoer fra Simon var lille, og hold op hvor jeg savner at være gravid! Jeg savner at have det lille liv til at buldre rundt i maven på mig, og se farmands stolthed når han kunne mærke og se bevægelserne..

Jeg er super lykkelig over den selvstændige dreng jeg har nu, det skal der ikke stilles spørgsmål ved. Jeg elsker ham super højt! 

Glæder mig så meget til vi får råd og plads til et barn mere, så Simon kan blive storebror  

Hvor længe har i mellem jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Koen.

Her bliver der 25 mdr imellem dem

Anmeld

30. januar 2012

MelikkazMoar

MaleneF skriver:

Manden og jeg sad og så billeder og videoer fra Simon var lille, og hold op hvor jeg savner at være gravid! Jeg savner at have det lille liv til at buldre rundt i maven på mig, og se farmands stolthed når han kunne mærke og se bevægelserne..

Jeg er super lykkelig over den selvstændige dreng jeg har nu, det skal der ikke stilles spørgsmål ved. Jeg elsker ham super højt! 

Glæder mig så meget til vi får råd og plads til et barn mere, så Simon kan blive storebror  

hvor gammel er simon?

her er der 4 år (minus 5 dage) imellem storebror og lillesøster..

Anmeld

30. januar 2012

Ciss

Der er 23 mndr mellem vores. Rigtig dejligt!

Nu er den yngste 2 år og 3 mndr - og jeg skulle gerne gå i gang med nr 3 nu. Men manden er ikke med på det - og det fornuftigste er også at lade være i forhold til fysiske boforhold, økonomi osv lige nu.

Men det er ikke så enkelt at lægge låg på følelserne og instinkterne, synes jeg.....

Anmeld

30. januar 2012

Mor til L&S

Her kommer der til at være 27 1/2 mdr i mellem

Anmeld

30. januar 2012

Hvem?

MaleneF skriver:

11 måneder - de er begge fra 2010

Anmeld

30. januar 2012

>>Carina<<

Her er Liva født 3 dage før Magnus' 2 års fødselsdag :-)

Anmeld

30. januar 2012

Gaia

Her bliver der 24 mdr. Mellem maja og lillebror  

Anmeld

30. januar 2012

Annette A

Der er 8 år mellem mine to drenge. 

Anmeld

30. januar 2012

132319

2 år og 9 måneder.

Jeg ville gerne have haft MINDST ½ år, gerne 1 år mere i mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.