Puha altså :D Hvor længe har i mellem jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

minbaby

Der er 19måneder melle mine 2 store piger. en et noget større spring ned til nr. 3 Hun er nemlig 15 og 13 år yngre end de store

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

D-Micka

Her kommer dertil at være omkring 17 mdr. imellem

Anmeld

30. januar 2012

TaAsJu

Her er der 4 år og 18 dage mellem tammie og Anna-Sophie og mellem Anna-Sophie og den bette ny bliver der ca 2 år 5 md.. Alt efter hvornår hun melder sin ankomst!!!

Anmeld

30. januar 2012

Den lykkelige

132319 skriver:

2 år og 9 måneder.

Jeg ville gerne have haft MINDST ½ år, gerne 1 år mere i mellem

Hvordan kan det være?? Vi tænkte nemlig 2,5 år mellem vores.. men hvorfor synes du det var bedre hvis der havde været længere imellem??

Til TS: undskyld jeg blander mig i din tråd..

Anmeld

30. januar 2012

Muffinmus

20 mdr mellem de 2 første og der bliver ca 3 år mellem nr 2 og 3.

Det er på mange måder hårdere den her gang fordi de to andre ikke er så gamle og begge er i faser konstant der kræver lidt mere. Men også lidt sjovere da jeg den her gang får respons på det at være gravid:-)

Anmeld

30. januar 2012

Mira0911

MaleneF skriver:

Årh altså jeg savner da min skønne dreng var en lille bebse 

Manden og jeg sad og så billeder og videoer fra Simon var lille, og hold op hvor jeg savner at være gravid! Jeg savner at have det lille liv til at buldre rundt i maven på mig, og se farmands stolthed når han kunne mærke og se bevægelserne..

Jeg er super lykkelig over den selvstændige dreng jeg har nu, det skal der ikke stilles spørgsmål ved. Jeg elsker ham super højt! 

Glæder mig så meget til vi får råd og plads til et barn mere, så Simon kan blive storebror  

Hvor længe har i mellem jeres børn?

Æhm det har jeg ikke helt styr på...   Men ca. 2 år og 7 mdr imellem mine... 

Anmeld

30. januar 2012

132319

Den lykkelige skriver:

Hvordan kan det være?? Vi tænkte nemlig 2,5 år mellem vores.. men hvorfor synes du det var bedre hvis der havde været længere imellem??

Til TS: undskyld jeg blander mig i din tråd..

Fordi min den store på ingen måde var selvstændig (Han var/er en sløv pade)

Han startede i børnehave en måned efter og vi flyttede fire måneder efter. ALT for meget for så lille en fyr som så satte hans udvikling yderligere i stå.

Han er 4 år og med i udviklingen nu, men det sidste år har været ret hårdt for både ham og jeg da han havde en lillesøster som konstant hang på min arm og krævede min opmærksomhed.

Udover det så ville jeg gerne have haft fast arbejde først

Så præcis de to samme børn med 3½-4 års mellemrum havde været perfekt

Anmeld

30. januar 2012

Den lykkelige

132319 skriver:

Fordi min den store på ingen måde var selvstændig (Han var/er en sløv pade)

Han startede i børnehave en måned efter og vi flyttede fire måneder efter. ALT for meget for så lille en fyr som så satte hans udvikling yderligere i stå.

Han er 4 år og med i udviklingen nu, men det sidste år har været ret hårdt for både ham og jeg da han havde en lillesøster som konstant hang på min arm og krævede min opmærksomhed.

Udover det så ville jeg gerne have haft fast arbejde først

Så præcis de to samme børn med 3½-4 års mellemrum havde været perfekt

Nå ok ja det kan jeg godt se!!

Anmeld

30. januar 2012

Faith

Jeg har tvillinger, og de vil være 23 måneder når lillebror kommer til verden

Anmeld

30. januar 2012

Jibbe

Der kommer til at være 23 mdr imellem dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.