Hvad var jeres første tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Emily2012<3

twinboys skriver:

ve ve ve og atter ve

Ingen veer her.. Kun plukveer.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Drømme

Emily2012<3 skriver:

Ingen veer her.. Kun plukveer.. :/

Samme her.. Har det ellers ret meget som du beskriver.. Og så voldsomt mange, lange plukveer..

Havde besøg af jordemoderen i dag (ønsker hjemmefødsel, så skulle have fødselstasken herhjem) og hun forklarede, det med al sandsynlighed er fordi hovedet rykker sig længere og længere ned og sætter sig bedre fast.. Måske det er hen ad det samme for dig ?

Du må lige komme med en opdate hvis der sker noget nyt

Håber du får en god fødsel når du kommer dertil

Anmeld

30. januar 2012

Mum33

"Plukveer" når jeg lå ned ... måske "rigtige veer", men kunne mærke maven blev helt hård.

Anmeld

30. januar 2012

Emily2012<3

Drømme skriver:

Samme her.. Har det ellers ret meget som du beskriver.. Og så voldsomt mange, lange plukveer..

Havde besøg af jordemoderen i dag (ønsker hjemmefødsel, så skulle have fødselstasken herhjem) og hun forklarede, det med al sandsynlighed er fordi hovedet rykker sig længere og længere ned og sætter sig bedre fast.. Måske det er hen ad det samme for dig ?

Du må lige komme med en opdate hvis der sker noget nyt

Håber du får en god fødsel når du kommer dertil

Ja mine plukveer varer nu også et stykke tid ad gangen.. Og så er jeg ved at tisse i bukserne hver gang.. 

Jeg tror nu ikke rigtig der er optakt til noget.. MEN jeg kunne da håbe.. Kunne da være dejlig at få det overstået med det samme.. 

Anmeld

30. januar 2012

Drømme

Emily2012<3 skriver:

Ja mine plukveer varer nu også et stykke tid ad gangen.. Og så er jeg ved at tisse i bukserne hver gang.. 

Jeg tror nu ikke rigtig der er optakt til noget.. MEN jeg kunne da håbe.. Kunne da være dejlig at få det overstået med det samme.. 

Hvor længe varer dine plukveer ?

Her er det lige omkring 20 min pr stk, og næsten uden mellemrum :/

Og de er sgu også begyndt at gøre mere ondt.. Men blev tjekket, og det er kun plukveer..

Nah, selvom det måske går i sig selv igen, så er det stadig spændende

Og ja, ærligt talt, det ville gøre noget det gik igang vil godt nok ikke få en hjemmefødsel så..
Men altså, ved ikke med dig, men jeg synes i hvert fald maven er ved at være tung :b

Anmeld

30. januar 2012

Tona

Emily2012<3 skriver:

Ja den har sikkert været oppe 10.0000 gange før, men ville lige hører..

Hvad var jeres første tegn på at der snart ville ske noget?

Og hvor længe gik der efter i fik de første tegn før det gik overi rigtige veer?

Første sikre tegn var smerter i ryggen som strålede om på maven. Slet ikke nok til rigtig at genere eller være veer, bare sådan en form for optræk til det der senere bliver veer  Nå ja og så diarre.

Der gik nogle timer før det blev til veer hvor jeg ikke var i tvivl om at det var veer

Anmeld

30. januar 2012

Emily2012<3

Drømme skriver:

Hvor længe varer dine plukveer ?

Her er det lige omkring 20 min pr stk, og næsten uden mellemrum :/

Og de er sgu også begyndt at gøre mere ondt.. Men blev tjekket, og det er kun plukveer..

Nah, selvom det måske går i sig selv igen, så er det stadig spændende

Og ja, ærligt talt, det ville gøre noget det gik igang vil godt nok ikke få en hjemmefødsel så..
Men altså, ved ikke med dig, men jeg synes i hvert fald maven er ved at være tung :b

Så længe varer mine slet slet ikke.. Det er max 2 min eller sådan noget.. Men har haft en del her til aften..

Jo den er ved at være godt tung, og hun møffer bare rundt derinde, så nogle gange kan det godt føles lidt ubehageligt..

Men det ville nu ikke gøre mig noget at føde i løbet af denne uge her..

Anmeld

30. januar 2012

Rosa

Plukveer der langsomt tog til og blev regelmæssige - det tog en time fra vi begyndte at tage tid, og til de var nede på 1 minuts varighed med 4 minutter imellem og vi ringede efter jordmoderen og min mor. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.