Hvad var jeres første tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

TbCp

Første gang gik lidt af mit vand kl. 6.30 og 1 time efter begyndte det at murre i maven... Liva kom kl. 21.23 samme aften.

2. Gang havde jeg haft lidt små smerter over lænden, kl. 21 begyndte jeg at tage tid på dem og de var rimelig reglmæssige. Blev lidt værre hen over natten men først omkring kl. 9 næste morgen begyndte de at være kraftigere..
Mikkel kom 13.59 samme eftermiddag.

2. gang havde jeg dog også været på sygehuset om formiddagen da jeg blødte (var kun 32+1), men de kunne ikke se der skulle være noget galt, men det har jo sandsynligvis været tegnblødning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Fenja09

Jeg ringede til FG fordi jeg havde nogle "mærkelige" sammentrækninger, og FG troede at min moderkage var gået løs, så de sendte ambulance. Mit vand gik i ambulancen. Jeg var på FG kl 07.25 og efter ca 15 min fik jeg den første ve. Jeg var 4 cm åben. Derefter gik det hurtigt - fik koblingsveer og på 25 min åbnede jeg mig 6 cm. Fødte min datter 10.03

/Fenja

Anmeld

30. januar 2012

Gaia

Vandafgang kl. 5.30. Småmurren kl. 6 og veer kl. 7.30. Fødte kl. 19.14  

Anmeld

30. januar 2012

>>Carina<<

Første gang gik slimproppen kl 03 og fik veer kl 10 og fødte 18.12.

Anden gang gik vandet kl 16 og fik først veer kl 17 næste dag da jeg fik ve-drop og fødte 19.33

Anmeld

30. januar 2012

Eliza

følger os lige med.. 8 dage til termin og ikke rigtig nogen tegn endnu.. kun lidt murren nederst i maven om aftenen

Anmeld

30. januar 2012

sommerfuglen82

Jamen her er vandet gået som det første ved begge fødsler og så har jeg været klar over det var snart

Anmeld

30. januar 2012

Emily2012<3

Takker alle der har svaret..

Jeg må se tiden an og se hvad JM siger til det hele på onsdag..

Håber lidt at der snart sker noget, for jeg føler godt nok jeg er ved at blive skør med alle de tegn som kommer og går.. 

Anmeld

30. januar 2012

L&V

Emily2012<3 skriver:

Ja den har sikkert været oppe 10.0000 gange før, men ville lige hører..

Hvad var jeres første tegn på at der snart ville ske noget?

Og hvor længe gik der efter i fik de første tegn før det gik overi rigtige veer?

Jeg blev sat i gang over tre dage så jeg vidste jo at det ville komme inden for de dage og jeg var bestemt ikke i tvivl da de "rigtige" veer kom.. Så jeg ringede til fødegangen kl 6 om morgenen og fik at vide jeg sku ta den med ro.. hoppede derefter i badekaret i 2 timer og derefter ku jeg ikke være nogle steder så vi smuttede på sygehuset og kl. 17.30 tog de vandet da det gik i stå 10000 gange også er Laura født kl 23.12 den aften.. 

Anmeld

30. januar 2012

4xGreve

Følger lige med her, har termin om 18 dage...

Anmeld

30. januar 2012

twinboys

Emily2012<3 skriver:

Ja den har sikkert været oppe 10.0000 gange før, men ville lige hører..

Hvad var jeres første tegn på at der snart ville ske noget?

Og hvor længe gik der efter i fik de første tegn før det gik overi rigtige veer?

ve ve ve og atter ve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.