Hvad var jeres første tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Emily2012<3

B&J skriver:

Jaa nemlig men tror vandet havde presset sig så meget på lukket ned så da det gik så blev jeg nærmest 10kg letter

puha, ja det kan jeg godt forstå da.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

morbibi

Emily2012<3 skriver:

Ja den har sikkert været oppe 10.0000 gange før, men ville lige hører..

Hvad var jeres første tegn på at der snart ville ske noget?

Og hvor længe gik der efter i fik de første tegn før det gik overi rigtige veer?

Ved den ene af mine lå jeg syg og kastede op, men lagde mærke til, at jeg pludselig skulle tisse hvert 5. minut. Så jeg tog tid og da der var gået en time, kontaktede jeg fødegangen, for at fortælle, at jeg havde veer (som gav mig tissetrang gg) og der gik 6 timer fra første "tissetrang" til hun gad at komme helt ud

Ved min søn vågnede jeg lidt i halv 7 med små veer som blev kraftigere og regelmæssige og kl.8 hentede min søster mig og kørte mig på fødegangen og han er så født kl.10:19

Kun én gang har jeg prøvet at vandet gik, men der kom ingen veer, så jeg måtte sættes igang med ve-drop dagen efter

Anmeld

30. januar 2012

Emily2012<3

Jeg undrer mig bare lidt..

Man kan finde så mange forskellige ting ved sig selv, så man tænker at NU er det snart.. Men som 1 gangs fødende så ved jeg jo ikke en pis..

Jeg kan feks. finde en masse forskellige ting ved mig selv som gør at jeg tænker sådan.. 

Her er lidt:

Ondt bagtil.
Ondt i bækken og ben.
Ondt nederst i maven (føles som et blåt mærke)
Ondt i ryg (dog ikke lænd)

Alle sådan nogle småting kan jeg finde ved mig selv, men jeg aner jo virkelig ikke om det har noget som helst at sige..

Aaaaaaaargh.. SUK!  

Anmeld

30. januar 2012

KittyMaMa

Emily2012<3 skriver:

Jeg undrer mig bare lidt..

Man kan finde så mange forskellige ting ved sig selv, så man tænker at NU er det snart.. Men som 1 gangs fødende så ved jeg jo ikke en pis..

Jeg kan feks. finde en masse forskellige ting ved mig selv som gør at jeg tænker sådan.. 

Her er lidt:

Ondt bagtil.
Ondt i bækken og ben.
Ondt nederst i maven (føles som et blåt mærke)
Ondt i ryg (dog ikke lænd)

Alle sådan nogle småting kan jeg finde ved mig selv, men jeg aner jo virkelig ikke om det har noget som helst at sige..

Aaaaaaaargh.. SUK!  

Hej du!

Altså jeg vil da mener, at alle de ting du beskriver, er tegn på at din krop forbereder sig til fødsel, - selvom det selvfølgelig ikke betyder at det skal være lige nu! - Så jeg tror da godt du kan regne med det din krop fortæller, - den er i fuld gang med at gøre klar!  Hvornår den så gør alvor ud af det, er jo en anden sag.

Min slimprop `gik´ kl 21 og kl. 22.45 gik vandet med en ve!

Pøj pøj!

/Katja

Anmeld

30. januar 2012

Tinehh

Emily2012<3 skriver:

Ja den har sikkert været oppe 10.0000 gange før, men ville lige hører..

Hvad var jeres første tegn på at der snart ville ske noget?

Og hvor længe gik der efter i fik de første tegn før det gik overi rigtige veer?

Hejsa..

Jamen det gør jo intet, at sådan en tråd bliver lavet igen og igen.. Har jeg da bestemt forståelse for. Og især hvis man nærmer sig den kommende fødsel..

Hos mig der gik slimproppen 5 dage før den dag han blev født.

2 dage inden fødslen startede jeg med meget grumme plukveer, som blev værre og værre. Men til sidst gik i sig selv igen.

indtil lørdag d. 26 marts kl. 07:45 hvor noget at mit vand gik og 15 minutter senere startede mine veer. VESTORM! Indtil han var ude 12:22.

Knus herfra.

Anmeld

30. januar 2012

linefun

Vandet gik midt om natten kl. 01.30, og jeg havde ikke haft tegn på kommende fødsel.
Der gik ca. en times tid før veerne begyndte

Anmeld

30. januar 2012

Moms

Jeg kunne slet ikke sove og havde 3 meget kraftige plukveéer om natten, tegnblødning om morgenen, intet hele dagen og véerne startede sent om aftenen.

Udviklede sig til véstorm og jeg blev stoppet med véhæmmende medicin og smertestillende, da jeg ikke udvidede mig.

Fødte ca 2½ døgn efter véerne startede.

Held og lykke, når du kommer så langt.

Moms

Anmeld

30. januar 2012

Drømme

Jeg kigger lige med
Har termin om 28 dage, og tror lidt der er gang i noget..

Anmeld

30. januar 2012

_-Kathrine-_

Vandet gik lige da vi havde lagt os i sengen og slukket lyset, veerne kom og var kraftige med det samme og 6 1/2 time efter var han født

Anmeld

30. januar 2012

mika.F

jeg havde haft voldsomme plukveer hele weekenden da jeg mandag morgen troede at nu eksploderede jeg sgu, shit nogle veer, og det blev kun værre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.