Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja den har sikkert været oppe 10.0000 gange før, men ville lige hører..
Hvad var jeres første tegn på at der snart ville ske noget?
Og hvor længe gik der efter i fik de første tegn før det gik overi rigtige veer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit vand er gået spontant begge gange.
Første gang 33+2 og anden gang 36+5.
Første gang blev jeg sat i gang efter 5 dage og anden gang, dagen efter.
Jeg har aldrig prøvet at have mine egne veer, er begge gange sat i gang med et drop
jeg havde ikke set mine tegn før jeg fødte men jeg havde ikke være på wc i en hel uge og da vandet gik kunne jeg gå på wc men blev dog sat igang
B&J skriver: jeg havde ikke set mine tegn før jeg fødte men jeg havde ikke være på wc i en hel uge og da vandet gik kunne jeg gå på wc men blev dog sat igang
Okay vildt nok ikke at komme på toilet så længe.. :O
Jeg går på wc 3-4 gange om dagen for at - ja u know.. :O
AndreasMor2011 skriver: Vandet gik spontant da jeg lå i sofaen og så tv.. havde ik haft tegn på noget op til..
Vandet gik spontant da jeg lå i sofaen og så tv.. havde ik haft tegn på noget op til..
Årh ja.. Hvad gør man lige med sofaen bagefter?
Min slimprop gik, derefter plukkeveer som blev til rigtige veer.
Emily2012<3 skriver: Ja den har sikkert været oppe 10.0000 gange før, men ville lige hører.. Hvad var jeres første tegn på at der snart ville ske noget? Og hvor længe gik der efter i fik de første tegn før det gik overi rigtige veer?
40+2 var jeg ved mit sidste jm besøg og den morgen inden jeg kom derop havde jeg meget lille tegnblødning. dagen efter er han født om morgenen
Emily2012<3 skriver: Okay vildt nok ikke at komme på toilet så længe.. :O Jeg går på wc 3-4 gange om dagen for at - ja u know.. :O
Jaa nemlig men tror vandet havde presset sig så meget på lukket ned så da det gik så blev jeg nærmest 10kg letter
Emily2012<3 skriver: Årh ja.. Hvad gør man lige med sofaen bagefter?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128