Tvillinger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Albsil

Fenja09 skriver:

Det er også et rigtig fint navn, har en veninde hvis pige også hedder det  Egentlig også lidt noget mærkeligt noget, at børnene ( gælder også dem som får børn med års mellemrum) skal have navne der "passer sammen". Synes bestemt også at man skal se hvert barn som individ også selvom det er tvillinger

Enig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Bare mig..

Jeg skulle have været tvilling og vi har ingen andre i familien (min bror/søster døde tidligt i graviditeten. ) og jeg er lavet uden hjælp.. Held og lykke.. 

Anmeld

30. januar 2012

Aprilmor11

An&Jo skriver:

det er iorden..

jeg vil ihvertfald helst undvære.. men det finder jge først ud af om en 5 ugers tid..

Så giv du mig bare alle med god samvittighed

Uhh, det bliver spændende

Anmeld

30. januar 2012

Aprilmor11

Så giv du mig bare alle med god samvittighed

Uhh, det bliver spændende

An&Jo skriver:

det er iorden..

jeg vil ihvertfald helst undvære.. men det finder jge først ud af om en 5 ugers tid..

Anmeld

30. januar 2012

Aprilmor11

MGN~NGM<3 skriver:

Jeg skulle have været tvilling og vi har ingen andre i familien (min bror/søster døde tidligt i graviditeten. ) og jeg er lavet uden hjælp.. Held og lykke.. 

Åhh, jeg er ked af at høre det med din tvilling bror/søster

Og mange tak, håber at jeg kommer til at opleve det at få tvillinger.

Anmeld

30. januar 2012

MelikkazMoar

så smider jeg heller ik håbet for at få tvillinger <3

Anmeld

30. januar 2012

JeNoVa

Aprilmor11 skriver:

Der går så meget snak om, om man kan blive gravid med tvillinger, hvis der ikke er tvillinger i nogen af dem fra familien. Kan man det ?

Ville rigtig gerne have tvillinger, men mister håbet når jeg får af vide at det ikke kan lade sig gøre, hvvis der ikke er tvillinger i familien.

Jeg fik tvillinger uden at have tvillinger i familien. Så det kan lade sig gøre!

Anmeld

30. januar 2012

Tvillingemor80

Tve-æggede tvillinger er arveligt!
Enæggede-tvillinger er tilfældigt.

Jeg har selv enæggede, min mor har et sæt tveæggede

Så jo du kan godt for tvillinger, men det er alligevel ganske få graviditeter der er tvillinger..

Anmeld

14. februar 2012

WonderMOM

Fenja09 skriver:

Prøv at læse dette link - alle kvinder har mulighed for at få enæggede tvillinger, men det er ikke alle kvinder der har mulighed for at få tveæggede.

http://www.min-mave.dk/artikler/tvillinger/er-du-gravid-med-tvillinger/hvem-faar-tvillinger.htm

Så synes ikke at du skal miste håbet

/Fenja

Ok.. I artiklen står der at mænd som har tvillinger i familien kun giver genet videre til deres døtre.. Sjovt nok min mor har ingen tvillinger i familien (eller jo hendes fætre fra hendes fars side er tvillinger), mens min far hans mor er den ene af en tvilling, og han har tvillinge halv søstre fra hans mors side som er en pige og en dreng, så har min mor også fødte tvilling (1pige&1dreng).. Så vi har altid sagt og troede at at det med tvillingerne var fra min fars sidde..

Anmeld

21. februar 2012

Sofia

Ej, det skal du skam ikke miste håbet pga. Selvfølgelig kan du få tvillinger selvom der ingen er i familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.