Tvillinger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Albsil

Okay, jamen så er det da rart at du lige kunne informere mig om det rigtige - syntes også at det virkede meget voldsomt når der "kun" er to.

Ja det synes jeg også. Læste i øvrigt godt debatten herinde i sin tid om hende der skrev hun ihvertfald ville have det ene fjernet hvis det var. Men var faktisk så vred at jeg ikke orkede at forklare hende at det heldigvis ikke var lovligt:-) 

(vores ene tvilling er i øvrigt en lille Alberte også;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Aprilmor11

Ville gerne sige tusind tak for svar alle sammen. Rigtig dejligt at vide at jeg stadig har mulighed for at få tvillinger

Anmeld

29. januar 2012

Aprilmor11

An&Jo skriver:

du må gerne låne mine gener lidt hvis det er..

her er jeg i stor fare for tvillinger, der er nemlig tvillinger tæt på, på begge sider af familien..

min farmor er tvilling, og min mormor har mistet et sæt tvillinger, og det samme har min mor..

Så her krydser vi altså for at der kun er en..

Jamen jeg skriver når jeg finder mig en mand, så ville jeg gerne låne alle de tvillinge gener du kan undvære Og jeg krydser for jer at sder kun er en så Og tillykke med graviditeten

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Aprilmor11 skriver:

Jamen jeg skriver når jeg finder mig en mand, så ville jeg gerne låne alle de tvillinge gener du kan undvære Og jeg krydser for jer at sder kun er en så Og tillykke med graviditeten

det er iorden..

jeg vil ihvertfald helst undvære.. men det finder jge først ud af om en 5 ugers tid..

Anmeld

29. januar 2012

twinny

Albsil skriver:

Nemlig:-) alle har mulighed. Nogle blot mere disponerede end andre:-) enæggede er ens chance for alle

(bruger bevidst ordet chance og ikke risiko som alle andre FOR DET ER FANTASTISK AT HAVE TVILLINGER)

Men kan godt forstå det kan virke afskrækkende:-)

Det er det nemlig...

Jeg fik enæggede drenge i september.. Vi har ingen tvillinger i familien.

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Albsil skriver:

Ja det synes jeg også. Læste i øvrigt godt debatten herinde i sin tid om hende der skrev hun ihvertfald ville have det ene fjernet hvis det var. Men var faktisk så vred at jeg ikke orkede at forklare hende at det heldigvis ikke var lovligt:-) 

(vores ene tvilling er i øvrigt en lille Alberte også;-))

Nej nogle gange så er det nok meget godt at man tager sig selv i at lade være med at kommentere - kender det fra mig selv.

Alberte er SÅ fint et navn - hvad hedder "den" anden tvilling?

Anmeld

29. januar 2012

Albsil

Nej nogle gange så er det nok meget godt at man tager sig selv i at lade være med at kommentere - kender det fra mig selv.

Alberte er SÅ fint et navn - hvad hedder "den" anden tvilling?

Så dejligt et navn. Det var også det første vi fandt. Vi ville gerne have forskellige navne da vi synes det er to forskellige individer og som ikke skulle have "par" navne - vi valgte hvad vi godt kunne lide. Den anden pige hedder Silje :-) (og de er MEGET tveæggede)

Anmeld

29. januar 2012

Albsil

twinny skriver:

Det er det nemlig...

Jeg fik enæggede drenge i september.. Vi har ingen tvillinger i familien.

Tvillinger er bare en gave:-)

Anmeld

29. januar 2012

twinny

Albsil skriver:

Tvillinger er bare en gave:-)

Jaah så meget jeg ville ikk undvære dem... Det er virkelig en fornøjelse...

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Albsil skriver:

Så dejligt et navn. Det var også det første vi fandt. Vi ville gerne have forskellige navne da vi synes det er to forskellige individer og som ikke skulle have "par" navne - vi valgte hvad vi godt kunne lide. Den anden pige hedder Silje :-) (og de er MEGET tveæggede)

Det er også et rigtig fint navn, har en veninde hvis pige også hedder det  Egentlig også lidt noget mærkeligt noget, at børnene ( gælder også dem som får børn med års mellemrum) skal have navne der "passer sammen". Synes bestemt også at man skal se hvert barn som individ også selvom det er tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.