Min søster var ved at dø i fredags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

ledermus

Irene_journalist skriver:

Kære debat-skrivere. Jeg er netop i gang med at lave en historie om risikoen for blodpropper, hvis man tager p-piller. Særligt de nye generationer. Til "Ledermus" og andre - vil I ikke være venlige at kontakte mig med input. Først og fremmest bare til research. På forhånd tak. Mvh. Irene Morberg Madsen - journalist, TV2 NYHEDERNE. 20 24 38 40 - irma@tv2.dk ell. irene@morberg.org.

har sendt dig en mail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

serinasmor

ved ikke lige hvad jeg ellers skal skrive   håber hun får der bedre

Anmeld

29. januar 2012

Kvist

ledermus skriver:

ja så ville jeg ikke turde hvis jeg var dig

Jeg er skam også stoppet med dem..

Anmeld

29. januar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
ledermus skriver:

søgte hun selv om den erstatning eller hvordan gør man det...for hvis det klart viser sig det er dem tænker jeg da også min søster skal søge noget for det hvis det er en mulighed...Men ja rigtig dejligt hun klarede den og er i bedring

Det kan jeg faktisk ikke huske,og det er desværre ikke så tit jeg snakker med hende mere...men synes da din søster skal snakke med lægen,eller måske google hvordan man gør.Der må findes nogen som kan hjælpe...

Anmeld

29. januar 2012

MortilElias2010

Ej nej dog... sikke en forskrækkelse! Puh havde det været min egen søster, nej nej nej.... hvor er det vidunderligt dejligt hun er i bedring og at hun blev fundet tidligt nok! Sikken en følelsestur I har været i over weekenden. Mange hilsener fra disse kanter!

Anmeld

30. januar 2012

pernille.23

jeg fik selv en blodprop, da jeg var 23 år. de vidste så ikk om de var pga p-piller, men en slags mini piller nu, hvor der vist ikk er så mange homoner i. Til ts: gennem min pension har jeg indbetalt et en gruppeliv, hvor jeg fik erstatning, får kritisk sygdom, det var der en sød sagbehandler på hospitalet der sagde til mig at jeg skulle undersøge. det sys jeg var rart, for det var ikke noget jeg selv havde tænkt på. det har din søster måske også gjort, i kan i hvert fald undersøge det.

Anmeld

30. januar 2012

M.O.A.R.

Puha sikke en frygtelig oplevelse

God bedring til din søster, håber hun snart får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.