Min søster var ved at dø i fredags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.391 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

ledermus

Sikke en weekend det her har været

Min søster har været syg de sidste 4 uger men lægen er blevet ved at sende hende hjem og har sagt det bare var virus.

I fredags bliver hun så akut indlagt og man finder hurtigt ud af at hun har blodprop på begge lunger og at hendes hjerte som følge deraf er enormt belastet. Hun kommer i kraftig trombolysebehandling og ryger på intensiv

Reagerer heldigvis positivt på behandlingen og er nu i bedring men hold da op en forskrækkelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

MyLittleBaby

ledermus skriver:

Sikke en weekend det her har været

Min søster har været syg de sidste 4 uger men lægen er blevet ved at sende hende hjem og har sagt det bare var virus.

I fredags bliver hun så akut indlagt og man finder hurtigt ud af at hun har blodprop på begge lunger og at hendes hjerte som følge deraf er enormt belastet. Hun kommer i kraftig trombolysebehandling og ryger på intensiv

Reagerer heldigvis positivt på behandlingen og er nu i bedring men hold da op en forskrækkelse

Puha, håber det er i bedring med hende. Sikke en forskækkelse at få.

Stort knus! 

Anmeld

29. januar 2012

ledermus

glemte lige at nævne at min søster kun er 24 år og at de mener det er pga hun tager p-piller hun har fået blodprop så slut herfra med at tage p-piller

Anmeld

29. januar 2012

ledermus

Thalita skriver:

Puha, håber det er i bedring med hende. Sikke en forskækkelse at få.

Stort knus! 

ja det var en frygtelig dag....havde min mor ikke fundet hende kort efter hun besvimede derhjemme havde hun ikke klaret den men hun er i klar bedring

Anmeld

29. januar 2012

Sofia

Sikke da en forskrækkelse! Masser af positive tanker til jer og god bedring til hende

Anmeld

29. januar 2012

A&F

Lægesjusk igen! Godt at hun er i bedring, men sikke en forskrækkelse.

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

Puha sikke en grim oplevelse . Godt din søsterer i bedring.  Sender lige en god bedrings hilsen til hende. 

Anmeld

29. januar 2012

bullerbassen

Pu ha frygtelig oplevelse , dejligt det går den rigtige vej .

Anmeld

29. januar 2012

Clisolka

Puha sikke en oplevelse du har haft i weekenden!! Godt hun er i bedring 

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

ledermus skriver:

glemte lige at nævne at min søster kun er 24 år og at de mener det er pga hun tager p-piller hun har fået blodprop så slut herfra med at tage p-piller

Det kan jeg godt forstå. Desværre reagerer nogle sådan på p-piller, hvilket jo godt kan få en til at overveje om man skal tage dem. Kan godt sætte mig ind i hvis du vælger dem fra. I hvert fald indtil de har fundet ud af omdet er p-pillerne som er årsagen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.