Min søster var ved at dø i fredags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

ledermus

Gaia skriver:

Det kan jeg godt forstå. Desværre reagerer nogle sådan på p-piller, hvilket jo godt kan få en til at overveje om man skal tage dem. Kan godt sætte mig ind i hvis du vælger dem fra. I hvert fald indtil de har fundet ud af omdet er p-pillerne som er årsagen. 

de skal tage nogle forskellige prøver på hende imorgen som kan fastslå hvorfor hun fik blodproppen så nej indtil videre tør jeg ihvertfald ikke at tage dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

ledermus

tak for alle jeres hilsner og ønsker om god bedring...De varmer og dejligt bare lige at få det skrevet ned og sendt afsted så man kan få det lidt bearbejdet

Anmeld

29. januar 2012

MyLittleBaby

ledermus skriver:

ja det var en frygtelig dag....havde min mor ikke fundet hende kort efter hun besvimede derhjemme havde hun ikke klaret den men hun er i klar bedring

Hvor er det skræmmende.

Det er godt at hun er i bedring 

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

ledermus skriver:

de skal tage nogle forskellige prøver på hende imorgen som kan fastslå hvorfor hun fik blodproppen så nej indtil videre tør jeg ihvertfald ikke at tage dem

Det kan jeg sørme godt forstå. 

Anmeld

29. januar 2012

mettels

Puha sikke en forskrækkelse.. og voldsom oplevelse.

Dejligt at høre at hun reagere på behandlingen.

tanker til jer..

Mette

Anmeld

29. januar 2012

Kvist

ledermus skriver:

glemte lige at nævne at min søster kun er 24 år og at de mener det er pga hun tager p-piller hun har fået blodprop så slut herfra med at tage p-piller

Puha sikke en omgang.. Håber hun er i bedring..

Jeg fik lige at vide af min læge i sidste uge at jeg ikke må tage p-piller pga. risiko for blodpropper.. Så din historie sætter da lige tingene i perspektiv..

Anmeld

29. januar 2012

ledermus

Kvist skriver:

Puha sikke en omgang.. Håber hun er i bedring..

Jeg fik lige at vide af min læge i sidste uge at jeg ikke må tage p-piller pga. risiko for blodpropper.. Så din historie sætter da lige tingene i perspektiv..

ja så ville jeg ikke turde hvis jeg var dig

Anmeld

29. januar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Puha,godt hun klarede den!

De p-piller er SÅ farlige,og det er totalt uansvarligt af lægerne ikke at vidergive den information de har.

Min veninde på 28 fik også en blodprop af p-piller og fik endda en erstatning pga. det,så der var ingen tvivl om at det var dem. 

Anmeld

29. januar 2012

ledermus

Pernilleh skriver:

Puha,godt hun klarede den!

De p-piller er SÅ farlige,og det er totalt uansvarligt af lægerne ikke at vidergive den information de har.

Min veninde på 28 fik også en blodprop af p-piller og fik endda en erstatning pga. det,så der var ingen tvivl om at det var dem. 

søgte hun selv om den erstatning eller hvordan gør man det...for hvis det klart viser sig det er dem tænker jeg da også min søster skal søge noget for det hvis det er en mulighed...Men ja rigtig dejligt hun klarede den og er i bedring

Anmeld

29. januar 2012

Irene_journalist

Kære debat-skrivere. Jeg er netop i gang med at lave en historie om risikoen for blodpropper, hvis man tager p-piller. Særligt de nye generationer. Til "Ledermus" og andre - vil I ikke være venlige at kontakte mig med input. Først og fremmest bare til research. På forhånd tak. Mvh. Irene Morberg Madsen - journalist, TV2 NYHEDERNE. 20 24 38 40 - irma@tv2.dk ell. irene@morberg.org.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.