Hvad er din hobby? Hvad laver du i din fritid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Sophie90

AalborgPigen skriver:

Hvad er din uddannelse da ? 

ja gør den.. Jeg er næsten afhængig 

Jamen jeg er i lære som landmand og skulle gerne være færdig til næste år, så der er jo et stykke til.. Og skal læse videre bagefter.. Men det er jo en erhvervsuddannelse, så niveauet ligger maks på E.. Jeg har merit i mange fag og keder mig helt enormt, men størstedelen af uddannelsen er jo praktik, som jeg er igang med nu og det elsker jeg!

hihi.. Også mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

AHAHHAHAHHAHAH 

Det var skam seriøst ment 4 timers transport dagligt på arbejde, så ryger der meget fritid på dén konto.... 

Anmeld

30. januar 2012

Filuca

Hvad med at gå til Banko?

Jaja, det lyder lidt som noget for pensionister Men har en veninde, der tit er til det, og har faktisk overvejet, at det kunne være meget sjovt at tage med... Og at man så kan vinde noget, er jo bare ekstra bonus

Anmeld

31. januar 2012

Kloster

Hej.

Jeg dyrker motion, går op i sund kost, velvære og elsker at læse om det, så jeg kan føre det ud i livet.

Jeg læser også lidt bøger.

Anmeld

31. januar 2012

Ditte-3

Jeg bruger min fri tid på mine børn og så maler jeg poselæn og tegner syr og en masse kreativt, kan også godt lig at spilde wow,

Anmeld

31. januar 2012

Laura.

Jeg tegner, laver scrapbook, skære papir og laver puslespil.. det kan jeg godt li` at bruge min tid på, når jeg altså skal bruge lidt tid for mig selv..

Anmeld

31. januar 2012

FrkLarsen

AalborgPigen skriver:

Jeg har ingen ide om hvad jeg skal finde på af hobby, og hvad jeg skal lave i min fritid... Jeg har arbejdet som tjener i 4 år, og tog derefter handelsskolen med tilhørende fritidsjob.. Så har ikke haft tid til en hobby de sidste 6 år.. Men nu keder jeg mig.. Hvad skal jeg give mig til ? (Strikke, sy osv. Kan jeg ABSOLUT ikke ! Har forsøgt) 

Hvad laver DU i din fritid ?  

Min hobby er helt klart at gå på jagt! 

Jeg er ikke skytte, men er driver/klapper, jeg jager fuglene (fasaner) op til skytterne som står klar i skovkanten med riflen.  (Det lød lidt voldsomt) 

Anmeld

31. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg maler. Altså på lærreder. Ikke noget vildt specielt, vildt eller brandsmukt, men det er god afslapning. Og har da solgt nogen af dem så nogen kan da lide dem. haha.

Ellers så nyder jeg at sætte mig ved computeren - den stationære med knaldgode højtalere. Fyrer op for musikken, danser og synger.

Anmeld

31. januar 2012

Muffin_girl

FrkLarsen skriver:

Min hobby er helt klart at gå på jagt! 

Jeg er ikke skytte, men er driver/klapper, jeg jager fuglene (fasaner) op til skytterne som står klar i skovkanten med riflen.  (Det lød lidt voldsomt) 

Det lyder uhyggeligt

Anmeld

31. januar 2012

Muffin_girl

Beklager alle at jeg ikke svarer.. Men min kæreste er kommet på sygehuset.. Så har ikke meget tid til at skrive.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.