Hvad er din hobby? Hvad laver du i din fritid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.776 visninger
79 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2012

Muffin_girl

Jeg har ingen ide om hvad jeg skal finde på af hobby, og hvad jeg skal lave i min fritid... Jeg har arbejdet som tjener i 4 år, og tog derefter handelsskolen med tilhørende fritidsjob.. Så har ikke haft tid til en hobby de sidste 6 år.. Men nu keder jeg mig.. Hvad skal jeg give mig til ? (Strikke, sy osv. Kan jeg ABSOLUT ikke ! Har forsøgt) 

Hvad laver DU i din fritid ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg skriver historier... såkaldte fanfics...

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Jeg har ingen ide om hvad jeg skal finde på af hobby, og hvad jeg skal lave i min fritid... Jeg har arbejdet som tjener i 4 år, og tog derefter handelsskolen med tilhørende fritidsjob.. Så har ikke haft tid til en hobby de sidste 6 år.. Men nu keder jeg mig.. Hvad skal jeg give mig til ? (Strikke, sy osv. Kan jeg ABSOLUT ikke ! Har forsøgt) 

Selv spiller jeg WoW i min fritid, men vil rigtig gerne i gang med at male.. Altså sådan på lærred Sys det er super hyggeligt og afstressende =)

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Malle skriver:

Jeg skriver historier... såkaldte fanfics...

Hvad er det for noget ?

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Selv spiller jeg WoW i min fritid, men vil rigtig gerne i gang med at male.. Altså sådan på lærred Sys det er super hyggeligt og afstressende =)

Computer spil duer jeg ikke til Men kæresten spiller WOW og star wars osv,, Male gad jeg godt jeg kunne.. Men jeg er bare slet ikke kreativ.. Jeg har prøvet

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Computer spil duer jeg ikke til Men kæresten spiller WOW og star wars osv,, Male gad jeg godt jeg kunne.. Men jeg er bare slet ikke kreativ.. Jeg har prøvet

Hehe ja ok =D Men jeg er nu ligeglad med om det kommer til at ligne noget =D Sys bare det er hyggeligt =)

ellers må du lave kager =D

eller.... lave perlebilleder..

eller... hmm

Anmeld

28. januar 2012

EKBJ

AalborgPigen skriver:

Jeg vil igang med at lave candy wrap tasker og punge

Anmeld

28. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
AalborgPigen skriver:

Hvad er det for noget ?

Det er opdigtede historier (fiction ) om de(t) band(s) man godt kan lide.

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Hehe ja ok =D Men jeg er nu ligeglad med om det kommer til at ligne noget =D Sys bare det er hyggeligt =)

ellers må du lave kager =D

eller.... lave perlebilleder..

eller... hmm

Perlebilleder ? 

Puhh ikke flere kager Syntes mine bukser strammer pokkers meget i for vejen.,. Og kage bagning har jeg forsøgt mig med.. Jeg er så utålmodig.. Og gør tit noget inden jeg har styr på tingene.. Så kan være lidt forjavet (staves) og få lavet noget værre rod

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Malle skriver:

Det er opdigtede historier (fiction ) om de(t) band(s) man godt kan lide.

Okay det vidste jeg ikke Hvad gør man så med dem ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.