Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Ja kager det er du skide god til .. Som jeg har sagt før. WOW Det kunne være jeg skulle spille nogle spil med kæresten.. Men paratviden, det fatter jeg minus af..Sådan noget som Trivial Pursuit.. NOO det er jeg dårlig til
Ja kager det er du skide god til .. Som jeg har sagt før. WOW
Det kunne være jeg skulle spille nogle spil med kæresten.. Men paratviden, det fatter jeg minus af..Sådan noget som Trivial Pursuit.. NOO det er jeg dårlig til
Nej paratvidenspil siger mig ingenting. Jeg vil meget gerene anbefale nogle spil til dig hvis du kan få kæresten overbevist om at det kunne være hyggeligt at gøre sammen
Vi elsker at spille og gør det også gerne når det kun er os 2 men der er selvfølgelig flere spil der kun duer eller bliver bedre hvis man er flere spillere. Heldigvis har vi nogle rigtig gode venner som er lige så glade for at spille som vi er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg hækler og fotograferer Og kald mig åndssvag, men jeg kan godt lide at gøre rent og rydde op.. God hobby, ikke?
Og så maler jeg, men det er en halvdyr hobby når man er på SU, så det bliver ikke til fantastisk meget.
Polkaprik skriver: Nej paratvidenspil siger mig ingenting. Jeg vil meget gerene anbefale nogle spil til dig hvis du kan få kæresten overbevist om at det kunne være hyggeligt at gøre sammen Vi elsker at spille og gør det også gerne når det kun er os 2 men der er selvfølgelig flere spil der kun duer eller bliver bedre hvis man er flere spillere. Heldigvis har vi nogle rigtig gode venner som er lige så glade for at spille som vi er
Du må meget gerne anbefale mig nogle spil
M&M's Mor skriver: Tjaaa min hobby og fritid er familiens heste, men derudover elsker jeg at lave fx kager, sy, papirklip, men er ikke meget det bliver til det efter vi har fået børn da både børn og hestene tager meget af ens tid, men elsker det og ville ikke lave om på noget af det...
Tjaaa min hobby og fritid er familiens heste, men derudover elsker jeg at lave fx kager, sy, papirklip, men er ikke meget det bliver til det efter vi har fået børn da både børn og hestene tager meget af ens tid, men elsker det og ville ikke lave om på noget af det...
Det lyder hyggeligt. Men meget tidskrævende
AalborgPigen skriver: Jeg har ingen ide om hvad jeg skal finde på af hobby, og hvad jeg skal lave i min fritid... Jeg har arbejdet som tjener i 4 år, og tog derefter handelsskolen med tilhørende fritidsjob.. Så har ikke haft tid til en hobby de sidste 6 år.. Men nu keder jeg mig.. Hvad skal jeg give mig til ? (Strikke, sy osv. Kan jeg ABSOLUT ikke ! Har forsøgt) Hvad laver DU i din fritid ?
Jeg har ingen ide om hvad jeg skal finde på af hobby, og hvad jeg skal lave i min fritid... Jeg har arbejdet som tjener i 4 år, og tog derefter handelsskolen med tilhørende fritidsjob.. Så har ikke haft tid til en hobby de sidste 6 år.. Men nu keder jeg mig.. Hvad skal jeg give mig til ? (Strikke, sy osv. Kan jeg ABSOLUT ikke ! Har forsøgt)
Hvad laver DU i din fritid ?
Jeg ved ikke hvad fritid er
Babymor2010 skriver: Jeg ved ikke hvad fritid er
AHAHHAHAHHAHAH
Puha vi har tit så travlt herhjemme med alle dyrene at det ikke er så meget.. men jeg går blandt andet til kommunalpolitiske møder, lærer russisk på aftenskole og mødes med mine venner og veninder.. Eller selvfølgelig som idag, sidder og glor ind i computeren
Animalia skriver: Puha vi har tit så travlt herhjemme med alle dyrene at det ikke er så meget.. men jeg går blandt andet til kommunalpolitiske møder, lærer russisk på aftenskole og mødes med mine venner og veninder.. Eller selvfølgelig som idag, sidder og glor ind i computeren
Du lyder rigtigt flittig ja computeren tager meget af ens tid
AalborgPigen skriver: Du lyder rigtigt flittig ja computeren tager meget af ens tid
hehe tjah, det kommer vel bare an på hvad ens interesser er Elsker at lære sprog, og da min uddannelse ikke ligefrem er på det højeste niveau savner jeg udfordring Jeg kan kun anbefale det!
Ja det med computeren bliver sgu lidt vanedannende hehe..
Animalia skriver: hehe tjah, det kommer vel bare an på hvad ens interesser er Elsker at lære sprog, og da min uddannelse ikke ligefrem er på det højeste niveau savner jeg udfordring Jeg kan kun anbefale det! Ja det med computeren bliver sgu lidt vanedannende hehe..
Hvad er din uddannelse da ?
ja gør den.. Jeg er næsten afhængig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128