Hvad er din hobby? Hvad laver du i din fritid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Muffin_girl

Munder skriver:

Held og lykke med det

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Den lykkelige

Jeg laver kager.. altså sidder og laver pynten om aftenen når hun er lagt.. derudover laver jeg scrapbog til min datter, kort osv..

Anmeld

28. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
AalborgPigen skriver:

Det var ikke ondt ment  

Den første minder da meget om Backstreet boys agtigt.. ?

nej nej, det troede jeg skam heller ikke... men der er mange der ikke rigtig kan forestille sig hvordan det lyder....

Manden siger at de alle er risgnaskere - og kalder dem for bøsser (i sjov)

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Malle skriver:

nej nej, det troede jeg skam heller ikke... men der er mange der ikke rigtig kan forestille sig hvordan det lyder....

Manden siger at de alle er risgnaskere - og kalder dem for bøsser (i sjov)

risgnaskere hahah 

Anmeld

28. januar 2012

Nessie

Min største fornøjelse er at ligge på sofaen og zappe

Men ud over det laver jeg fødselsdags- og julekort, samt broderer ind i mellem

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Nessie skriver:

Min største fornøjelse er at ligge på sofaen og zappe

Men ud over det laver jeg fødselsdags- og julekort, samt broderer ind i mellem

Det med at ligge på sofaen.. Ja det kan jeg godkende Jubbii Det skønt

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AalborgPigen skriver:

Det er 2 gode hobbyer.. Men jeg er bare minus kreativ.. 

Til sløjdt saver vi efter tegninger, kopier osv, så der behøver du ik være helt vildt kreativ. Fik lavet en masse julepynt til jul. Har savet en masse flotte bordskåner med forskellige motiver efter forskellige mønstre. Det er så nemt.

Jeg går i nørkleklub, med nogen om er meget kreative. Så vi hjælper hinanden med ider osv. 

Læser også rigtig meget. Håber du finder en god hobby. Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Mother-love

Nu syer jeg lidt tøj tilprinsessen. Noget jeg lige er startet på. Og så har jeg brugt meget tid på perlesyning. ( grønlandsk perlesyning ) hvor man syer perler omkring vat/flamingo kugler en lidt dyr hobby men meget hyggeligt.
Da jeg var yngre tegnede jeg meget. Og nu da min kæreste tatoverer på hobbybasis så gør jeg også det lidt på ham engang imellem. Men da jeg har et piskesmæld så er jeg meget begrænset i at lave mange ting.

Jeg drømmer om at lave en masse kreativt. Men mit problem kan være at jeg er meget perfektionistisk hvilket kan gøre at uanset hvad så synes jeg aldrig tingene er perfekte.

Men hvis jeg skulle anbefale noget så er det syning for det kræver ikke så meget tålmodighed. ( har selv en dårlig tålmodighed ) men ved at sy sker der noget hele tiden. Så man kan se man kommer fremad.

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

michelledam skriver:

Nu syer jeg lidt tøj tilprinsessen. Noget jeg lige er startet på. Og så har jeg brugt meget tid på perlesyning. ( grønlandsk perlesyning ) hvor man syer perler omkring vat/flamingo kugler en lidt dyr hobby men meget hyggeligt.
Da jeg var yngre tegnede jeg meget. Og nu da min kæreste tatoverer på hobbybasis så gør jeg også det lidt på ham engang imellem. Men da jeg har et piskesmæld så er jeg meget begrænset i at lave mange ting.

Jeg drømmer om at lave en masse kreativt. Men mit problem kan være at jeg er meget perfektionistisk hvilket kan gøre at uanset hvad så synes jeg aldrig tingene er perfekte.

Men hvis jeg skulle anbefale noget så er det syning for det kræver ikke så meget tålmodighed. ( har selv en dårlig tålmodighed ) men ved at sy sker der noget hele tiden. Så man kan se man kommer fremad.

Hold da helt op du lyder meget kreativ.. Sikken en masse ting.. Men ja perfektionisme kan være både godt og dårlgt... 

Anmeld

28. januar 2012

M&M's Mor

AalborgPigen skriver:

Jeg har ingen ide om hvad jeg skal finde på af hobby, og hvad jeg skal lave i min fritid... Jeg har arbejdet som tjener i 4 år, og tog derefter handelsskolen med tilhørende fritidsjob.. Så har ikke haft tid til en hobby de sidste 6 år.. Men nu keder jeg mig.. Hvad skal jeg give mig til ? (Strikke, sy osv. Kan jeg ABSOLUT ikke ! Har forsøgt) 

Hvad laver DU i din fritid ?  

Tjaaa min hobby og fritid er familiens heste, men derudover elsker jeg at lave fx kager, sy, papirklip, men er ikke meget det bliver til det efter vi har fået børn da både børn og hestene tager meget af ens tid, men elsker det og ville ikke lave om på noget af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.