Sutteflasker - Hvad skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Den lykkelige skriver:

Vi startede med avent.. men hun kunne ikke finde ud af de runde sutte hoveder. så prøvede vi både mam, nuk og apotekets.. Men kan bedst lide selve flasken fra avent.. daden skal i sterilisator og de andre var for høje til det.. min Sp sagde vi jo bare kunne bruge MAM suttehovder i avent flasken.. MAM er jo ikke runde i suttehovedet.. så det gjorde vi og virkede perfekt!!!

Okay sejt hvis de passer sammen.. det må jeg da prøve så
Har godt nok lige bestilt 2 MAM flasker.. Så må jeg se om det dur.. Og hvis det fungere så kan jeg altid købe MAM suttehoveder til de 5 Avent flasker jeg har Pt. bruger jeg NUK.. De kan sagtens være i stirilisatoren... Men det er også kun de små 110ml

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Kvist skriver:

De er også bare super gode..  

Hvis ikke MAM fungere så må jeg prøve "TT"

Syns faktis der er utroligt mange der skriver at Avent ikke fungere..

Anmeld

27. januar 2012

Nitz - <3 David

engodmor skriver:

Jeg har købt glas flasker, af den grund, de jeg har købt er ikke fuld af alle mulige giftige stoffer, som der er i plastik flasker.

Dog er dutten blevet skiftet ud siden jeg købte for et år siden  Men stadig, der er intet gift stoffer i disse flakser, hvilket JEG går meget op i.

Plastik flakser er simpelthend YT of for klamme, efter min mening

Vi er heldigvis alle forskellige..
Men kan godt forstå at det betyder meget for dig at der ikke er gift stoffer i.. Det vil jeg også gerne langt udenom.. Men jeg syns nu at alle de flasker jeg har kigget på er fri for gift osv.. Og er testet for alverdens ting..

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Nitz - <3 David skriver:

Okay sejt hvis de passer sammen.. det må jeg da prøve så
Har godt nok lige bestilt 2 MAM flasker.. Så må jeg se om det dur.. Og hvis det fungere så kan jeg altid købe MAM suttehoveder til de 5 Avent flasker jeg har Pt. bruger jeg NUK.. De kan sagtens være i stirilisatoren... Men det er også kun de små 110ml

Ja dem havde vi også i starten.. men så skulle hun hurtig have mere end 110 og så fandt jeg ud af at avent var bedre.. synes også deres låg er bedre (når man er på farten) end de andre osv.. Og ja det virker 110% med de mam i avent.. vi har de nye avent.. altså det nye design.. og MAM sutter køber man jo bare enkelt vis i føtex, kvickly osv..  Det fungerede så godt herhjemme.. Nu får min datter kun nat flaske da hun er 11 mdr.. Men sp skifter vi jo bare sutte hoveder så de passer til alderen.. dog bruger hun kun dentil 6 mdr.. for ellers kan hun ikke følge med

Anmeld

27. januar 2012

twinny

mam eller nogle billige nogle fra babysam..

Vi prøvede philips, men de fik mere galt i halsen end ned i maven.

Anmeld

27. januar 2012

EnGodMor

Nitz - <3 David skriver:

Vi er heldigvis alle forskellige..
Men kan godt forstå at det betyder meget for dig at der ikke er gift stoffer i.. Det vil jeg også gerne langt udenom.. Men jeg syns nu at alle de flasker jeg har kigget på er fri for gift osv.. Og er testet for alverdens ting..

Helt enig  Men sys os plastik flasker har det med at blive grimme med tiden og lugte... men som du os skrev (mener jeg ) så er det med flasker, som det os er med bleér  det er hvad de kære børn selv vælger..... sådan er det os med sutter .....

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

Nitz - <3 David skriver:

Hvis ikke MAM fungere så må jeg prøve "TT"

Syns faktis der er utroligt mange der skriver at Avent ikke fungere..

Kan hvert fald kun anbefale TT, og de skriver også på deres pakker at de er den flaske som minder mest om et rigtigt bryst.. Og de er super nemme at rengøre, der sys jeg der var så mange ting ved MAM som skulle skilles fra hinanden ved rengøringen..

Jeg gad ikke avent, sys de var grimme  Og så er det også nemmere at finde sin egen i mødregruppe når man er den eneste med TT.. Men ja der er mange der er knap så begejstret for dem..

Anmeld

27. januar 2012

EnGodMor

Den lykkelige skriver:

Ja dem havde vi også i starten.. men så skulle hun hurtig have mere end 110 og så fandt jeg ud af at avent var bedre.. synes også deres låg er bedre (når man er på farten) end de andre osv.. Og ja det virker 110% med de mam i avent.. vi har de nye avent.. altså det nye design.. og MAM sutter køber man jo bare enkelt vis i føtex, kvickly osv..  Det fungerede så godt herhjemme.. Nu får min datter kun nat flaske da hun er 11 mdr.. Men sp skifter vi jo bare sutte hoveder så de passer til alderen.. dog bruger hun kun dentil 6 mdr.. for ellers kan hun ikke følge med

Lige et side-spring, jeg så lige på dit salgsindlæg sikke med en masse lækkert tøj du vil sælge, hvis det var, hvad skulle du så ha for det hele???

Skal i ikke ha flere børn siden du sælgger alt det???

Anmeld

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Den lykkelige skriver:

De nye? Er det ikke godt nok dem med den lille blå/hvide ring "mellem" flasken og sutten? det er ihvertfald dem jeg har.. det fungere fint med det det luft halløj.. så de ikke sutter den helt flad.. Som de gør ved NUK..
Og ja det er rigtig dejligt at man bare sætter låget på.. og så er den tæt.. i stedet for at man skal sætte den "plade" i ved NUK..

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Nitz - <3 David skriver:

De nye? Er det ikke godt nok dem med den lille blå/hvide ring "mellem" flasken og sutten? det er ihvertfald dem jeg har.. det fungere fint med det det luft halløj.. så de ikke sutter den helt flad.. Som de gør ved NUK..
Og ja det er rigtig dejligt at man bare sætter låget på.. og så er den tæt.. i stedet for at man skal sætte den "plade" i ved NUK..

Jo det er dem jeg mener med "de nye"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.