Sutteflasker - Hvad skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Kofoed. skriver:

MAM og elsker det, de er nemme at gøre rene og sterilisere. Synes tit de er på tilbud i bilka. En på 260 ml koster 36 på tilbud, billigt.

Ja det er godt nok billigt.. men nok ikke også man kan finde en side på nettet hvor de er billige.. jeg bruger godt nok NUK lige nu.. og så bruger jeg bare AVENT stirilisatoren De passer nemlig nogenlunde i "hullerne"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Maja_4000 skriver:

Vi startede med Avent , for det anbefalede manden i babysam  

Men de fungerede bare SLET ikke for os .. Det var som om der blev lavet tryk i dem , så det bare væltede ud og nærmest druknede Caroline 

Så vi købte NUK i stedet , da min kæreste arbejder i Kvickly blev det helt tilfældigt dem og det fungerede bare fra dag 1 ! Så til NUK herfra (;

Man skulle tro de bare anbefaler dem fordi de tjener mest på dem, eller sådan noget..
Lidt sjovt at vi begge har prøvet at AVENT var møg, og så gået over til NUK..

Anmeld

27. januar 2012

morethanperfect

Først brugte vi Avent , de virkede bare ikke her , og hjalp bare ikke på hans kolik :/
Så skiftede vi over til MAM , og er suuuper glade for dem . !
De blir helt sikkert gemt til den næste  

Anmeld

27. januar 2012

Morgensol

Her er det kun avent der duer.. 

Da min ældste datter fik flaske prøvede vi også mam, men det virkede sletter ik.. Så her sværger vi til avent..

Anmeld

27. januar 2012

Mother-love

Vi havde også købt avent men selve sutten var alt for hård til Isabella. Så vi købte pigon med der "nye" sutter som er meget bløde som et bryst er. Og fra første gang hun fik den flaske kørte det bare. Dog måtte vi skifte dem ud med avent flaskerne da hun var omkring 5 mdr. Da sutterne var for bløde til hende da. Så det er klar det jeg vil anbefale

Anmeld

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Kvist skriver:

Vi brugte MAM til at starte med, de duede ikke rigtig, han gylpede utroligt meget med dem.. Så købte min kæreste helt tilfældigt en fra Tommee Tippee, og den var bare super, så dem købte vi stort ind af.. Dem har vi været utroligt glade for.. Så er lidt ked af at de er udgået her i DK..

Er de udgået?
Man kan da købe dem på tøjbamsen.dk? eller er det et andet "design"?

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12820

Anmeld

27. januar 2012

Nitz - <3 David

michelledam skriver:

Vi havde også købt avent men selve sutten var alt for hård til Isabella. Så vi købte pigon med der "nye" sutter som er meget bløde som et bryst er. Og fra første gang hun fik den flaske kørte det bare. Dog måtte vi skifte dem ud med avent flaskerne da hun var omkring 5 mdr. Da sutterne var for bløde til hende da. Så det er klar det jeg vil anbefale

Har lidt på fornemmelsen at det også kan være derfor de ikke fungere for David.. NUK´s suttehoveder er også meget mere bløde/tynde i det..

Anmeld

27. januar 2012

Nitz - <3 David

morethanperfect skriver:

Først brugte vi Avent , de virkede bare ikke her , og hjalp bare ikke på hans kolik :/
Så skiftede vi over til MAM , og er suuuper glade for dem . !
De blir helt sikkert gemt til den næste  

Godt i skiftede så har os overvejet at prøve MAM.. syns det er dem jeg har hørt bedst om.. både her og igennem andre mødre

Det er jo en jungle at finde rundt i..

Anmeld

27. januar 2012

morethanperfect

Nitz - <3 David skriver:

Godt i skiftede så har os overvejet at prøve MAM.. syns det er dem jeg har hørt bedst om.. både her og igennem andre mødre

Det er jo en jungle at finde rundt i..

Ja det var det også for os .. Vi prøvede os bare frem , og det var klart de bedste

Anmeld

27. januar 2012

Kofoed.

Nitz - <3 David skriver:

Ve

Ja det er godt nok billigt.. men nok ikke også man kan finde en side på nettet hvor de er billige.. jeg bruger godt nok NUK lige nu.. og så bruger jeg bare AVENT stirilisatoren De passer nemlig nogenlunde i "hullerne"

Måske. Avent og pegion har i hvert fald samme "hul" størrelse. Hehe lyder forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.