Sutteflasker - Hvad skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Nitz - <3 David

morethanperfect skriver:

Ja det var det også for os .. Vi prøvede os bare frem , og det var klart de bedste

Hehe ja.. De sgu ta og lave sådan en "pakke" med 5 forskellige flasker i.. med forskellige suttehoveder.. Så man kunne prøve.. Der er jo meget forskel fra bebs til bebs hvad der fungere.. Lidt ligesom med bleer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Kofoed. skriver:

Måske. Avent og pegion har i hvert fald samme "hul" størrelse. Hehe lyder forkert.

Hæhæ
Jeg købte en lille NUK flaske.. der er en del mindre i hullet end Avent.. men den sætter jeg os bare i stirilisatoren.. den vælter bare lidt nemmere når man sætter den i microovnen

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Vi startede med avent.. men hun kunne ikke finde ud af de runde sutte hoveder. så prøvede vi både mam, nuk og apotekets.. Men kan bedst lide selve flasken fra avent.. daden skal i sterilisator og de andre var for høje til det.. min Sp sagde vi jo bare kunne bruge MAM suttehovder i avent flasken.. MAM er jo ikke runde i suttehovedet.. så det gjorde vi og virkede perfekt!!!

Anmeld

27. januar 2012

Valle81

Tommee tippee skønneste flasker

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

Nitz - <3 David skriver:

Er de udgået?
Man kan da købe dem på tøjbamsen.dk? eller er det et andet "design"?

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12820

Tror egentlig du har ret.. Tror da bare det var Føtex og Bilka de udgik fra.. Men rart at vide de kan købes på tøjbamsen.. Så ved jeg hvor jeg kan finde dem hvis jeg skal bruge flere til næste barn..

Anmeld

27. januar 2012

Gaia

Avent var også for hård i gummien til vores datter, så prøvede nogle mindre og blødere pigeon og de var bare perfekte. Hun gik så over til avent da hun var 7 måneder eller deromkring hun bruger stadig pigeon sut 5-8 mdr. De eneste hun vil have. Hun er 21 måneder. Men lille af størrelse, så tænker de passer perfekt til hendes mund.  

Anmeld

27. januar 2012

Gaia

michelledam skriver:

Vi havde også købt avent men selve sutten var alt for hård til Isabella. Så vi købte pigon med der "nye" sutter som er meget bløde som et bryst er. Og fra første gang hun fik den flaske kørte det bare. Dog måtte vi skifte dem ud med avent flaskerne da hun var omkring 5 mdr. Da sutterne var for bløde til hende da. Så det er klar det jeg vil anbefale

Samme historie her  

Anmeld

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Kvist skriver:

Tror egentlig du har ret.. Tror da bare det var Føtex og Bilka de udgik fra.. Men rart at vide de kan købes på tøjbamsen.. Så ved jeg hvor jeg kan finde dem hvis jeg skal bruge flere til næste barn..

Hehe jeg har nemlig en veninde der lige har bestilt 4 der fra

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

Nitz - <3 David skriver:

Hehe jeg har nemlig en veninde der lige har bestilt 4 der fra

De er også bare super gode..  

Anmeld

27. januar 2012

EnGodMor

Hvilke sutteflasker har i bedst erfaring med?
Jeg købte et Avent "startsæt" .. men syns ik rigtig David kan sutte ordenligt på den.. Så købte en NUK i Brugsen en dag.. fordi den har et helt andet suttehovede.. Og vupti.. Han er meget bedre til det der mad nu.. men så tænkte jeg a jeg liiige ville høre andres erfaringer her inde..

Hvilken flaske fungere bedst for jer?

Jeg har købt glas flasker, af den grund, de jeg har købt er ikke fuld af alle mulige giftige stoffer, som der er i plastik flasker.

Har disse glas flasker

og disse dutter, som nu er blevet lavet om til en anden model

PP

Men stadig, der er intet gift stoffer i disse flakser, hvilket JEG går meget op i.

Plastik flakser er simpelthend YT of for klamme, efter min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.