Sutteflasker - Hvad skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.373 visninger
46 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Nitz - <3 David

Hvilke sutteflasker har i bedst erfaring med?
Jeg købte et Avent "startsæt" .. men syns ik rigtig David kan sutte ordenligt på den.. Så købte en NUK i Brugsen en dag.. fordi den har et helt andet suttehovede.. Og vupti.. Han er meget bedre til det der mad nu.. men så tænkte jeg a jeg liiige ville høre andres erfaringer her inde..

Hvilken flaske fungere bedst for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Nitz - <3 David

Hov, det var meningen jeg ville lave en afstemning.. Men computeren gik lidt i kludder..
Men skriv gerne hvad i bruger, og gerne hvorfor

Anmeld

27. januar 2012

Maja_4000

Vi startede med Avent , for det anbefalede manden i babysam  

Men de fungerede bare SLET ikke for os .. Det var som om der blev lavet tryk i dem , så det bare væltede ud og nærmest druknede Caroline 

Så vi købte NUK i stedet , da min kæreste arbejder i Kvickly blev det helt tilfældigt dem og det fungerede bare fra dag 1 ! Så til NUK herfra (;

Anmeld

27. januar 2012

heidi30

Hej,

Vi brugte MAM og har altid været godt tilfreds med dem.

Anmeld

27. januar 2012

Silas&Mille

Da Silas var helt lille og vi skulle start på flaske prøvede vi både NUK, Avent, MAM og et fjerde mærke jeg ikke lige kan huske.

Avent kunne han slet ikke finde ud af at bruge, trods det at han egentligt suttede fint ved mig. Det siges jo at det er Avent der minder mest om et bryst (det er i hvert fald hvad jeg har hørt).

NUK og det det fjerde mærke gik slet ikke, det var som om han fik alt for meget mælk på en gang og det var ellers med sutterne til nyfødte.

Derimod MAM, de er super. Satser også på at det er dem lillesøster kan bruge. De er også meget nemmere at rengøre fordi de kan steriliseres i mikroovnen

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Vi havde til at starte med Pigeon, Avent og NUK sutteflasker ( fik forsk. i gave) - vores pige har aldrig været kræsen omkring sutteflasker, men vi har valgt at brug Avent, hvilket fungere helt fint hos os - og Alberte spiser gladeligt at dem  

Så det er favortitten herhjemme!

/Fenja

Anmeld

27. januar 2012

Ryberg

vi havde medela sutte flasker - og de virkede perfekt til Lasse - suttehovedet er nemlig ikke kæmpe stort, som mange andre sutteflasker har...

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

Vi brugte MAM til at starte med, de duede ikke rigtig, han gylpede utroligt meget med dem.. Så købte min kæreste helt tilfældigt en fra Tommee Tippee, og den var bare super, så dem købte vi stort ind af.. Dem har vi været utroligt glade for.. Så er lidt ked af at de er udgået her i DK..

Anmeld

27. januar 2012

Kofoed.

MAM og elsker det, de er nemme at gøre rene og sterilisere. Synes tit de er på tilbud i bilka. En på 260 ml koster 36 på tilbud, billigt.

Anmeld

27. januar 2012

Nitz - <3 David

SilasMor skriver:

Da Silas var helt lille og vi skulle start på flaske prøvede vi både NUK, Avent, MAM og et fjerde mærke jeg ikke lige kan huske.

Avent kunne han slet ikke finde ud af at bruge, trods det at han egentligt suttede fint ved mig. Det siges jo at det er Avent der minder mest om et bryst (det er i hvert fald hvad jeg har hørt).

NUK og det det fjerde mærke gik slet ikke, det var som om han fik alt for meget mælk på en gang og det var ellers med sutterne til nyfødte.

Derimod MAM, de er super. Satser også på at det er dem lillesøster kan bruge. De er også meget nemmere at rengøre fordi de kan steriliseres i mikroovnen

David suttede også fint ved mig.. Med en suttebrik. Og der minder det jo lidt om AVENT.. Men han spiser bare SÅ langsomt når vi bruger den.. Men syns jeg høre om mange nu (selvf. efter jeg købte startsættet) der siger at de ikke er særlig gode..
På NUK er suttehovedet formet sådan at det minder lidt om en sut.. Og så kan kan bedre holde vaccum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.