At blive gravid efter 14 år på p piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

tinasmor

Karin1982 skriver:

Så fik jeg svar på mine blodprøver som alle var fine. Nu skal jeg så vente en måned på at komme til gynækolog.

Så piger kryds alt hvad i kan for at der intet er i vejen, og at min krop bare lige skal finde sig selv. Men kom gerne med gode råd til at sparke cyklusen igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Mor til Majbørn

Karin1982 skriver:

Var du ikke ved at gå ud af dit gode skind i de 7 måneder?
Brugte i nogen form for beskyttelse, eller tænkte i at det kunne være lige meget?

næh - jeg stoppede med p-piller fordi jeg blev single, ikke fordi jeg ville ha et barn. Så det betød ikke så meget - men jeg begyndte så aldrig på ppiller igen, da jeg fik min nye kæreste (ham jeg har nu), fordi jeg vidste jeg ville ha børn (med ham) og ikke gad igennem det hele igen...

Så det var til at overleve.

Men tror også jeg har en MEGET afslappet holdning til de ting.

Anmeld

11. februar 2012

Karin1982

serinasmor skriver:

hej med dig

Jeg havde været på p-piller i 12 år da vi bestemte os for at nu ville vi gerne snart være forældre ...

Vi havde regnet med der ville gå LAAAANG tid før kroppen faldt på plads og fandt sig selv igen og jeg kunne blive gravid .. vi tænkte ikke nærmere over det egentllig ... der gik ikke mere end 2 mdr før jeg stod med en positiv graviditetstest i hånden ..

Der behøver altså ikke nødvendigvis gå lang tid  bare fordi man har været på p-piller i mange år

(dine pletblødninger kan sagtens være din mens, kroppen ændrer sig jo )

De pletblødninger jeg har haft har kun varet en dag, og ikke noget der krævede bind. Har kun blødt meget en gang og det har efter sex.

Men dejligt at høre fra jer der har taget dem i så mange og har positive tilbagemeldinger

Anmeld

11. februar 2012

Mivsen

Hej..

Jeg havde været på p-piller i 12 år, og blev gravid 2 måneder efter

Anmeld

11. februar 2012

Michelle88

Jeg smed mine p-piller i juli måned sidste år, og har ikke fået min mens endnu, så har fået en tid v en gynækolog i april måned for at vlive tjekket. men har læst om folk hvor deres læge ikke har ville gøre noget inden der er gået et år

Anmeld

15. februar 2012

Karin1982

Michelle88 skriver:

Jeg smed mine p-piller i juli måned sidste år, og har ikke fået min mens endnu, så har fået en tid v en gynækolog i april måned for at vlive tjekket. men har læst om folk hvor deres læge ikke har ville gøre noget inden der er gået et år

Jeg håber at gynækologen kan give en forklaring. Man kan jo ikke lade være med at spekulere.

Sidste år blev jeg behandlet for livmoderhals betændelse, tænker om det måske kan spille ind nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.