At blive gravid efter 14 år på p piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

TrineMine86

jeg var på p-piller i 7 år, da jeg stoppede med dem i august 2008

blev først gravid i januar 2011, så det tog omkring 2½ år..

det skal lige siges at vi ikke prøvede intensivt på at blive gravide, men kom det så kom det.. det var først da der var gået 2 år at vi begyndte at undre os over at der ikke skete noget, og vi blev henvist til fertilitetshjælp i marts 2011, men vi nåede så at blive gravide på den naturlige måde inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

JH12

Jeg var på p-piller i godt 10 år.. stoppet i april 2011 fordi jeg skulle på en anden medicinikke ikke måtte kompineres med anden medicin, men jeg mærkede ikke forskel på min krop, og i august måned besluttet kæresten og jeg at forsøge på at få børn, og det skete i første forsøg.. 

Anmeld

27. januar 2012

Holbæktrunten

her var jeg på pillen i 12 år - vel og mærke de stærkec af dem... troede heller ikke jeg havde ægløsning, men det må jeg jo have haft, for Noah kom i første forsøg...

hvorfor tror du ik du har ægløsning?

Anmeld

27. januar 2012

JJH

Hejsa.

Jeg stoppede med p piller efter 14-15 år og ventede ½ år inden vi startede med projekt baby og der var held i første forsøg, men der gik 4 mdr. før min mens var normal.

Anmeld

27. januar 2012

L&V

Karin1982 skriver:

Jeg ville høre hvor mange herinde der er blevet gravid efter så mange år på p piller. Jeg stoppede med dem i november, men har endnu ikke haft æl.
Hvor længe gik der før jeres krop havde fundet sig selv?

Mvh Karin

Jeg tog p-piller i 12år. startede tidligt da jeg blødte meget kraftigt og har aldrig haft reglmæssig menses men knap 3 uger efter vi stoppede var der held. Vores datter var planlagt men vi nåede ikke at komme dertil hvor man bliver ivrig efter at det lykkedes. Syntes tit man høre om at hjernen spiller kroppen et puds.. Så når man mindst venter det sker det forhåbentligt

Anmeld

28. januar 2012

**Ønskebabyen

Karin1982 skriver:

Jeg ville høre hvor mange herinde der er blevet gravid efter så mange år på p piller. Jeg stoppede med dem i november, men har endnu ikke haft æl.

Mvh Karin

Rolig nu - November er trods alt "kun" 2½ månede siden.. Og når man har været på p-piller så mange år, er det klart at kroppen kan have brug for lige at finde sig selv igen..

Har du ikke haft mens siden p-pille stop, siden du kan sige du ingen ÆL har haft??

Jeg stoppede på p.piller i Maj og her er der ikke sket noget endnu!! Så slå lige koldt vand i blodet

Anmeld

28. januar 2012

2babygirls

Karin1982 skriver:

Mvh Karin

Tog pillen i 10 år, og blev gravid efter ca 4 mdr efter pille stop.

Anmeld

28. januar 2012

FamilenStorm

Karin1982 skriver:

Mvh Karin

Min cyklus kørte bare videre ligesom da den var på P-piller.. Så der var der slet ingen ændring i den..

Det tog os 1 1/2 år at blive gravide, hvor jeg endte med en HSG (skyldning)

Håber i snart har lykke med jer

Anmeld

28. januar 2012

Karin1982

Nej jeg har ikke haft mens siden november måned. Jeg har pletblødt et par gange og så er der ikke sket mere, har testet negativ 4 gange.
Men nu tager jeg en snak med lægen på onsdag.

Jeg fik p piller fordi min mens var voldsom og nogle gange kunne jeg bløde 3 uger i træk

Måske frygter jeg bare at systemet ikke virker pga nogle sygdomme som jeg har været uheldig at ha haft

Anmeld

30. januar 2012

Karin1982

Tøsen* skriver:

Rolig nu - November er trods alt "kun" 2½ månede siden.. Og når man har været på p-piller så mange år, er det klart at kroppen kan have brug for lige at finde sig selv igen..

Har du ikke haft mens siden p-pille stop, siden du kan sige du ingen ÆL har haft??

Jeg stoppede på p.piller i Maj og her er der ikke sket noget endnu!! Så slå lige koldt vand i blodet

Er der noget man selv kan gøre for at kroppen kan finde sig selv efter så mange år?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.